alen_923 Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 NF = nordic freeroll Hej allesammans. La just märke till att Nordic bahamas 1000$ freeroll inte längre annonseras och jag antar att det är slut på den kampanjen. Så jag undrar vad kommer härnäst ? Är jag ensam om att tycka att ni borde återuppta NF 2500$? ett annat förslag är ju att ha typ Sattelit freerolls en för Sverige, en för Norge, en för Finland och en för Danmark/Island där sedan ett antal varje vecka går till en nordisk veckofinal Priserna vill jag inte tjata om eftersom allt annat än 0$ är bonus, men med tanke på att ni punga upp 17 500$ varje vecka under tiden NF var så kan man ju tycka att veckopriserna kan ligga runt 10 000$ /alen (urskön smiley ) Citera
PokerStars_Karl Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Hej, Nordic Bahamas Expedition kommer att ha dagliga satelliter fram till och med den 23 November. Just nu ligger det inte uppe några i klienten men veckans turneringar kommer upp under morgondagen. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts