Gå till innehåll

Hur mkt ska man vinna?


frukthandlarn

Recommended Posts

På $5/10? Låter väldigt lite..... Har du tagit del av ngn statistik eller dylikt?

 

Han är knappast seriös, TS är ju helt osammanhängande och får svar därefter. Han har inte heller skrivit hur mycket han spelar så det är helt omöjligt att säga. Genomsnittspelaren går back eftersom rake ska dras f.ö.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är knappast seriös, TS är ju helt osammanhängande och får svar därefter. Han har inte heller skrivit hur mycket han spelar så det är helt omöjligt att säga. Genomsnittspelaren går back eftersom rake ska dras f.ö.

 

Hehe vilket airhead man är :-) Så klart, tänkte på yrkesspelare på 5/10...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haters kan ju vara tysta. Jag ar pa forumet for att lara mig och bli battre och ni som inte ar har av samma orsak kan ju ligga garna dra.

 

Jag skaffade det har PTn och borjade spela med det. Jag vann och hade 35/bb per hundra hander. Ar det bra eller? Har en timlon just nu som 10 torghandlare och mina vanner nere pa Hotorget lar ju bli gansta avis snart. Hur mycket vinner jag da i manaden ungefar om jag skulle sluta salja frukt och bara ga helt allin liksom (litet skamt dar,, fatta liknelsen, allin som i pokerterm och som i liv)?

 

Nan som ar bra pa matte och kan rakna ut min arslon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haters kan ju vara tysta. Jag ar pa forumet for att lara mig och bli battre och ni som inte ar har av samma orsak kan ju ligga garna dra.

 

Jag skaffade det har PTn och borjade spela med det. Jag vann och hade 35/bb per hundra hander. Ar det bra eller? Har en timlon just nu som 10 torghandlare och mina vanner nere pa Hotorget lar ju bli gansta avis snart. Hur mycket vinner jag da i manaden ungefar om jag skulle sluta salja frukt och bara ga helt allin liksom (litet skamt dar,, fatta liknelsen, allin som i pokerterm och som i liv)?

 

Nan som ar bra pa matte och kan rakna ut min arslon?

 

Ta bort det där inlägget frukthandlarn, annars kommer dom äta upp dig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haters kan ju vara tysta. Jag ar pa forumet for att lara mig och bli battre och ni som inte ar har av samma orsak kan ju ligga garna dra.

 

Jag skaffade det har PTn och borjade spela med det. Jag vann och hade 35/bb per hundra hander. Ar det bra eller? Har en timlon just nu som 10 torghandlare och mina vanner nere pa Hotorget lar ju bli gansta avis snart. Hur mycket vinner jag da i manaden ungefar om jag skulle sluta salja frukt och bara ga helt allin liksom (litet skamt dar,, fatta liknelsen, allin som i pokerterm och som i liv)?

 

Nan som ar bra pa matte och kan rakna ut min arslon?

oh helvete

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enkelt att räkna ut ju. Du spelar väl 50k händer på en månad antar jag vilket är standard, varken mer eller mindre är speciellt vanligt. Detta ger 600k händer på ett år, räknar med att det inte blir några uppehåll då detta inte heller är speciellt vanligt. Detta ger således en vinst på 6000x35bb = 210000bb på ett år. Spelar du då på 5/10($?) så blir det den nätta summan av $2,1M under dit första år. Detta måste sedan modifieras en aning beroende på vilken rb du har, men jag ser det inte som en omöjlighet att du kommer upp i närmare 100% om du bara har lite honung i munnen. Men 14Msek känns inte långsökt mao, lycka till vid borden vettja

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en timlon just nu som 10 torghandlare och mina vanner nere pa Hotorget lar ju bli gansta avis snart.

Nan som ar bra pa matte och kan rakna ut min arslon?

 

Kan inte någon mod kolla hans IP och se vilket "riktigt" konto som ligger på samma? Det är ju uppenbart att det här är någon pf-regular som vill skämta lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Borde inte genomsnittspelaren ligga på minus?

 

Nu förstår jag verkligen inte hur du tänker? Vi säger att vi har 100 spelare som totalt tjänar 1 850 000/ månad. Snittet blir då 18 500/ månad och i mitt exempel tjänar de som tänar 49e och 50e bäst 18 000 resp 19 000, vilket även ger en median på 18 500. Både snittlön och medianlön ligger på 18 500. Alltså min uppskattning stämmer ganska bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...