MGRacing Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Tycker det är bättre, snabbare och "snyggare" rapportering på http://www.pokernews.com/live-reporting/november-nine/final-table/day1/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 LOL. "Expertkommentatorn" Lacey Jones har flera gånger hävdat att spelarna "slow plays", eftersom det har varit så tight (med undantag för några få potter). Nu är Barry Greenstein där också och Jones frågade honom varför han tror att alla "slow plays". Varpå Barry först blir lite ställd och sedan frågar "You mean this tentative playing?" ... Bra med en expertkommentator som inte känner till begreppet "slow play" ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Phillips gick precis från 25m till 8.8m mot Demidov preflop. Undra vad som rör sig i hans huvud just nu, hyfsat tungt lär det kännas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Första jättepotten Demidov och Phillips är chipetta och chiptvåa och de brakar loss i den hittills största potten för dagen. Phillips limpar in från första position. Ivan Demidov på knappen höjer till 1 miljon. Efter att blindarna vikt så höjer Phillips till 3,5 miljoner. Det skrämmer inte Demidov som höjer till 8 miljoner och Phillips väljer att syna! 17 miljoner ligger i mitten på bordet när floppen delas ut: 8:d: T:c: J:s: Phillips säger att han höjer men egentligen menar han att han satsar. Satsningen är 4,5 miljoner vilket är mindre än en tredjedel av potten. Demidov väljer att gå all in för sina kvarvarande 14 miljoner. Phillips tar förståeligt nog väldigt lång tid på sig. Han började dagen som chipleader och kan vara den förste att åka ut. Pressen blir till slut för mycket och Phillips slänger sin hand. Ivan Demidov vinner potten och är nu överlägsen chipleader med knappt 36 miljoner. Dennis Phillips har bara knappt 9 miljoner kvar. Spelarna tar nu en kort paus. Att kolla på denna handen är som att kolla på handikapp-OS. (Som Hjort hade sagt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Helt sjukt att han inte bestämmer sig pre. Han måste ju välja om han vågar riskera att åka ut med QQ preflop (kan ha varit KK också), så sjukt att syna och typ hoppas på set. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Helt sjukt att han inte bestämmer sig pre. Han måste ju välja om han vågar riskera att åka ut med QQ preflop (kan ha varit KK också), så sjukt att syna och typ hoppas på set. QQ kan han väl inte lägga på den floppen. KK kan han väl inte spela så preflop. Troligare en skithand som AQ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Njee, hur kan han inte ha AK där ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Vad han än har för hand så är han usel på poker och skulle troligtvis inte slå micronivåerna på internet. Men nu sitter han och vinner miljoner dollar. Nej jag är inte bitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Troligare en skithand som AQ Betfoldar han AQ på den floppen vill jag hoppa av den här planeten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plzgogame Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Enligt Barry Greenstein hade Phillips QQ och Demidov uppenbarligen bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Jag tror aldrig att Phillips hade sämre än AK i det läget, och troligen bättre än AK. Han sitter ju inte och foldar massa händer, för att sedan spela AQ mot 4-bet pre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Betfoldar han AQ på den floppen vill jag hoppa av den här planeten.Det vill vi väl alla Jag tror aldrig att Phillips hade sämre än AK i det läget, och troligen bättre än AK. Han sitter ju inte och foldar massa händer, för att sedan spela AQ mot 4-bet pre. Jag följer inte skiten, jag gissar bara, fullständigt ut i det blå. QQ kan man inte vika på floppen. Inte AQ heller btw när jag tänker efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Alltså när jag gissar att han har QQ så är det ju pga att det är WSOP ME finalbord, han kom dit som chippie, det är en supershort stack med och varje snäpp i prislistan är mucho dinero. Jag gjorde alltså ingen abc handanalys hur man spelar QQ i en turre:) Skulle nog tom sätta större sannolikhet till KK än AK, AQ. Det enda man kan konstatera är att det var en smärre våldtäkt på pokern. Ska bli intressant att se sen hursomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 funkar streamen på bwin för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Världen är orättvis. Liveplayers alltså.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Fråga: Har huvudkommentatorn en datormick från Clas Ohlson för 79 kr eller vad är det frågan om? Låter ju skitlågt för det mesta, sen ibland skriker han till och man väcker hela grannskapet. Min flickvän såg streamen på min laptop innan hon gick och la sig och konstaterade: "Now, thats entertainment". Jag erkänner nu att hennes ironiska underton hade viss sanning i sig, nu skiter jag i det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Så som Philips spelat tidigare kan jag aldrig se honom vika QQ i det läget, skriker AK i mina ögon (även det lilla "snälla lägg dig bettet på floppen"). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Fråga: Har huvudkommentatorn en datormick från Clas Ohlson för 79 kr eller vad är det frågan om? Låter ju skitlågt för det mesta, sen ibland skriker han till och man väcker hela grannskapet. Min flickvän såg streamen på min laptop innan hon gick och la sig och konstaterade: "Now, thats entertainment". Jag erkänner nu att hennes ironiska underton hade viss sanning i sig, nu skiter jag i det här. Vart streamar du ?Är det bara ljud eller bild också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dabadguy Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Vart streamar du ?Är det bara ljud eller bild också? Undrar jag också? http://www.bwin-wsoplive.com/ <---- verkar inte funka iaf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Kryddan svara på frågan så är du snäll:oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Blindar den där Kelly Kim bara bort sig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Kryddan svara på frågan så är du snäll:oops: http://www.bluffmagazine.com/blufftv/ denna funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spiker1977 Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Sjuk hand .. att åka ut med.. runner runner stege... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dabadguy Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 http://www.bluffmagazine.com/blufftv/ denna funkar bra. Det é ingen stream! Huh! 1 down - 8 to go....river ya all know ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Sick! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts