Gå till innehåll

Snacktråd för finalbordet WSOP Main Event


Juggler

Recommended Posts

  • Svars 228
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Trista är väl att avarage-joe i ryssland som skulle vilja pröva på poker förmodligen inte har pengar att avvara till det

Finns många väldigt rika Vlad i Ryssland. Ännu fler fattiga, förstås, men m t p den totala folkmängden kan vi utgå från att det finns rikingar så det räcker och blir över som vill pröva på pokern på diverse nätsajter . :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slängde in ett sista minuten tips igår på finalbordet.

 

Tippade att Eastgate skulle komma före schwartz och att Demidov skulle komma före Phillips.

 

Kändes rätt säkert när jag tippa det så synd man inte slängde in en större summa. Ingen utbetalning än trots att det är klart men dom vill väl vänta tills heads upen är klar oxå antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slängde in ett sista minuten tips igår på finalbordet.

 

Tippade att Eastgate skulle komma före schwartz och att Demidov skulle komma före Phillips.

 

Kändes rätt säkert när jag tippa det så synd man inte slängde in en större summa. Ingen utbetalning än trots att det är klart men dom vill väl vänta tills heads upen är klar oxå antar jag.

 

Tycker inte att det var så säkert, personligen tycker jag schwartz verkar riktigt vass, han läste förodligen Eastgate som en öppen bok när han bluffa tom all in på rivern, sen att dansken just dragit in en 2-outare är inte så mkt att göra åt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker inte att det var så säkert, personligen tycker jag schwartz verkar riktigt vass, han läste förodligen Eastgate som en öppen bok när han bluffa tom all in på rivern, sen att dansken just dragit in en 2-outare är inte så mkt att göra åt.

 

 

Nu har jag ingen koll på vilken hand du pratar om. Men det känns ju inte som man läser motståndaren som en öppen bok om man bluffar helt tom och förlorar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker inte att det var så säkert, personligen tycker jag schwartz verkar riktigt vass, han läste förodligen Eastgate som en öppen bok när han bluffa tom all in på rivern, sen att dansken just dragit in en 2-outare är inte så mkt att göra åt.

 

 

Nu har jag ingen koll på vilken hand du pratar om. Men det känns ju inte som man läser motståndaren som en öppen bok om man bluffar helt tom och förlorar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Peter Eastgate har hit and runnat mig mer än ett antal gånger. Var alltid väldigt otrevlig i chatten när han spelade på crypto men visst är han en duktig spelare. Bäst för pokern är såklart om ryssen vinner men Eastgate är den bättre av dom garanterat. Tror dock att Demidov vinner på grund av sitt till synes sjuka tålamod.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Peter Eastgate har hit and runnat mig mer än ett antal gånger. Var alltid väldigt otrevlig i chatten när han spelade på crypto men visst är han en duktig spelare. Bäst för pokern är såklart om ryssen vinner men Eastgate är den bättre av dom garanterat. Tror dock att Demidov vinner på grund av sitt till synes sjuka tålamod.

 

hahah, vad skrev han i chatten?

 

Jag pallar inte att han vinner och ska springa runt och stamma i varenda tv-program i ett år. Inget emot stammare, men det blir jobbigt i tv.

 

Kan även tillägga att jag såg en intervju på bwin där peter eastgate "rättade" reportern som sa att ryssland låg i europa... alltså vad fan????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahah, vad skrev han i chatten?

 

Jag pallar inte att han vinner och ska springa runt och stamma i varenda tv-program i ett år. Inget emot stammare, men det blir jobbigt i tv.

 

Kan även tillägga att jag såg en intervju på bwin där peter eastgate "rättade" reportern som sa att ryssland låg i europa... alltså vad fan????

 

En del av Ryssland ligger i Europa, en del i Asien. Gränsen till Asien går vid Uranbergen(Correct?) :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahah, vad skrev han i chatten?

 

Jag pallar inte att han vinner och ska springa runt och stamma i varenda tv-program i ett år. Inget emot stammare, men det blir jobbigt i tv.

 

Kan även tillägga att jag såg en intervju på bwin där peter eastgate "rättade" reportern som sa att ryssland låg i europa... alltså vad fan????

 

Vad menar du? Att säga att Ryssland ligger i Asien är ju inte något direkt fel, då det högst är 10% av Ryssland som ligger i Europa.

 

En del av Ryssland ligger i Europa, en del i Asien. Gränsen till Asien går vid Uranbergen(Correct?) :)

 

Helt korrekt, fast det heter Uralbergen.

Tror iofs man brukar bryta uran från berg, men vet inte om man gör det från just dom bergen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kom igen, ni vet vad jag menar. Man kan väl inte påstå att ryssland INTE ligger i europa.

 

Det är som att säga att malmö inte ligger i sverige för att det ligger i skåne också.

 

Är inte demidov bördig från moskva dessutom? Nån som vill komma och lära mig att moskva ligger i asien?

 

Ja Ryssland tillhör ju Europa i alla idrottsevenemang och sånt.

 

Och dansken kan bli yngst någonsin om jag fattat det rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...