hajen Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Ibland bli det fel..... Jag tar taxi i cc gbg -vakten du kan inte stå, nähä! r amldeeee ur taxin pga att mitt skosnöre fastnade i taxibältet, -vakterna mahid&sahid typ visar 100% no mercy direkt. - Vi snackar ,jag säger åker inte taxi hit för att tjafsa. Slutar med att två vakter efter dålig read, tar mig i armarna, runt hörnet och börjar provocera mig till hangemäng!!! _ jag pratar med dem , men de vill bara jävlas! _ slutar med att jag bärs in, efter motstånd till deras förhörsrum! för att invänta poliseskort, rätt sjukt.............. poliserna kör mig till cenralen och bara suckar efter lite infoprat och släpper av mig vi centralen Citera
Displeased Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Du åker fan på dödshot överallt Citera
greywolf Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 säker på att du inte druckit? QFT har aldrig kännts mer rätt. Skål Citera
Skadast Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Känner du vakterna vid namn borde du väl oftast komma undan med en tillsägelse. Anywho... wp Citera
Silentfridge Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 bara jag som reagera på att han fastna med sitt skosnöre i bältet? vad jag vet kommer aldrig fötterna ens i närheten av bältet, fast det beror väl iofs på hur man använder det... Citera
el_kryddo Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Gå dit med en bukett blommor och tacka för att dom inte släppte in dig och dina pengar inatt;-) Citera
m1978 Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 bara jag som reagera på att han fastna med sitt skosnöre i bältet? vad jag vet kommer aldrig fötterna ens i närheten av bältet, fast det beror väl iofs på hur man använder det... Därför jag inte använder skosnören Hatar när det alltid ska hända märkliga saker precis framför vakterna trots att man "bara druckigt två öl" Citera
Recommended Posts