Gå till innehåll

Superjackpot på bomben på Svenska spel!


Recommended Posts

Gubbar, jag tror ni måste ha den mailen hos SVS! När jag drar muspekaren över mailsymbolen vid ertr namn (i listan på bolagets medlemmar) så står det "Du saknar epost-adress hos Svenska Spel".

 

Det gäller säkert en del av er! Jag måste ta bort dem som inte ordnar det ganska pronto..

 

Just nu har vi 4500 SEK. En hel del som inte för över pengar och resten, kanske 3-4 st som inte har korrekt email som ovan. Trist.

 

Fattar inte riktigt vad som är felet? Guida mig till vad jag ska göra så fixar jag det blixt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 146
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fattar inte riktigt vad som är felet? Guida mig till vad jag ska göra så fixar jag det blixt

 

Alltså jag vet inte sture. Men har du samma mailadress hos Svs (på ditt konto där) som du gav mig? Jag har även skickat en s.k. "påminnelse" till din mailadress. Prova att byt mailen hos Svs till den du skickade till mig. Går inte det så vet jag tyvärr inte.

 

Måste sticka nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gkj<fjghgLFjrfedor orkar inte vänta längre!!

 

Kommer inte in på SVS. Om det är möjligt att överföra åt någon annan (tror inte det iofs) och någon vänlig själ känner sig SNEL inatt så go for it, PMa frekje om min mejl (tror som sagt inte det går men ifall att)...

 

gonatt :(

 

Metaddict, du får vara med nästa gång istället. En reserv får ta din plats. Sorry!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lägger spelet runt 09 söndag morgon. De som inte fått in pengarna tills dess är givetvis inte med och det är synd för det finns andra som gärna är med istället.

 

Vi har nu 4500 i bolaget så systemet kommer med säkerhet att behöva minskas med något tecken.

 

ZZzz.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat

 

 

Gefle: 012

Elfsborg: 2345

 

Halmstad: 01

Kalmar:1234

 

Malmö: 1234

Sundsvall: 01

 

Örebro: 123

Ljungskile: 01

 

och

 

Gefle 0,1

IFE: 6,7

 

HBK: 3,4

KFF: 0,1,2

 

MFF: 0,1

GIF: 3

 

ÖSK: 0,1

LSK: 0,1

 

Lägsta odds ca 1,000,000 =)

 

Totalt blev det exakt 4800:- vilket var vad vi hann få in. Spelen hittar ni på bolagssidan på Svs. Nu kör vi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför denna tro på Örebro? Dom har verkligen noll att spela för samt 4-5 ordinarie borta idag. Ljungskile däremot spelar klubbens viktigaste match genom tiderna och kommer vara taggade till tusen. Vid vinst får dom garanterat kvala men även vid oagjort så borde dom få det. Jag tror LSK vinner idag men dom spelar minst oavgjort i alla fall.

 

Sen ska man verkligen inte räkna bort GIF nere i Malmö, motivationsfaktorn spelar stor roll där.

 

Hursomhelst, en på förhand omöjlig bomb då alla matcher känns oerhört svårtippade och den som får in den kommer vinna massor.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför denna tro på Örebro? Dom har verkligen noll att spela för samt 4-5 ordinarie borta idag. Ljungskile däremot spelar klubbens viktigaste match genom tiderna och kommer vara taggade till tusen. Vid vinst får dom garanterat kvala men även vid oagjort så borde dom få det. Jag tror LSK vinner idag men dom spelar minst oavgjort i alla fall.

 

Sen ska man verkligen inte räkna bort GIF nere i Malmö, motivationsfaktorn spelar stor roll där.

 

Hursomhelst, en på förhand omöjlig bomb då alla matcher känns oerhört svårtippade och den som får in den kommer vinna massor.

 

Lycka till!

 

Malmö spelar för en femteplats, den e viktig. 5a ser fan mkt bättre ut en 6a i fansens ögon. Sen ÖSK har varit starka senaste tiden, och hemma i sista macthen vill de inte förlora. Sen e Ljungskile inte tillräckligt bra, hur taggade dem än är. Imo. Storklonk idag, kmr sitta supertaggad från 15.00.

 

men precis som du sa finns nog inte de perfekta spelet idag, oehört svåra matcher!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chansspelet tror jag du av misstag la som ett "eget spel". För mig står det i bolaget att vi har kvar 180 kr, och att vi enbart spelat spelet för 4608 kr. Jaja, bara och klonka in huvudspelet nu.

 

Ser ju fint ut änsålänge, gör Elfsborg ett till sitter spelet för tillfället. Dock blir det väl ett hyfsat lågt odds då men ändå. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...