Lisa87 Postad 5 November , 2008 Rapport Postad 5 November , 2008 TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-80422263-123 Seat 1: BudLuva69 ($31.38 in chips) Seat 2: 3eRoN ($9.22 in chips) Seat 3: rodenh ($14.22 in chips) Seat 4: Zpetz ($31.57 in chips) Seat 5: -Justfair- ($27.90 in chips) Seat 6: Harry_Poker_ ($29.55 in chips) Seat 7: agiotagee ($6.76 in chips) Seat 8: HIPPOCAMP ($7.96 in chips) Seat 9: HERO ($31.62 in chips) Seat 10: bistu73 ($27.90 in chips) ANTES/BLINDS -Justfair- posts small blind ($0.15), Harry_Poker_ posts big blind ($0.30). HERO: [ , ] PRE-FLOP agiotagee folds, HIPPOCAMP bets $0.60, HERO calls $0.60, bistu73 folds, BudLuva69 calls $0.60, 3eRoN bets $2.70, rodenh folds, Zpetz folds, -Justfair- folds, Harry_Poker_ folds, HIPPOCAMP calls $2.10, HERO calls $2.10, BudLuva69 calls $2.10. FLOP [board cards: ,, ] HIPPOCAMP checks, HERO bets $7, BudLuva69 calls $7, 3eRoN calls $6.52 and is all-in, HIPPOCAMP folds. TURN [board cards: ,,, ] HERO ??? Bomba vidare? Ta betalt av färgdrag och hoppas på att vi leder? Kommentarer angående preflop/flop-spelet undanbes. Inga reads Citera
Sideshow Postad 5 November , 2008 Rapport Postad 5 November , 2008 Ingenting har ändrats? Bara att satsa vidare. Make it $23.45 Citera
Lisa87 Postad 5 November , 2008 Författare Rapport Postad 5 November , 2008 Klart ingenting har förändras. Frågan är väl egentligen om vi ska sätta någon på AQ/KK/JJ och inse att vi spelat dåligt och sedan försöka komma undan billigt eller satsar vi vidare på att vi har bästa handen? Citera
Rebonius Postad 5 November , 2008 Rapport Postad 5 November , 2008 Klart ingenting har förändras.Frågan är väl egentligen om vi ska sätta någon på AQ/KK/JJ och inse att vi spelat dåligt och sedan försöka komma undan billigt eller satsar vi vidare på att vi har bästa handen? Klart vi satsar vidare. Vi har ju monster! Varför ska du vara så nittig? valuebet, valuebet, valuebet! Citera
HughHefner Postad 5 November , 2008 Rapport Postad 5 November , 2008 Klart ingenting har förändras.Frågan är väl egentligen om vi ska sätta någon på AQ/KK/JJ och inse att vi spelat dåligt och sedan försöka komma undan billigt eller satsar vi vidare på att vi har bästa handen? Det går inte o komma billigt undan. Potten är ganska stor, du är ju ur position, du kan ju inte checka och hoppas på att han checkar bakom BÅDE turn och river. Bara o betta på, har han färdig stege så har du ändå outs, har han drag så se till att han får betala för att dra till den. Han han högre sett så är det bara en cooler. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 5 November , 2008 Rapport Postad 5 November , 2008 tycker för de första att man kan 3-betta hans minirejs pre. Men i dehär läget har vi ju monster och vi ska inte försöka slowspela eller något sånt så de är bara att betta. Citera
tamtaram Postad 5 November , 2008 Rapport Postad 5 November , 2008 Ingenting har ändrats? Bara att satsa vidare. Make it $23.45 Tyvärr har han inte så mycket kvar. Till OP: Du har alltså ungefär 70% pottbett kvar och du har ett set. Ja, vad ska vi göra, vad ska vi göra? Ojojoj, får en sån huvudvärk. Citera
Opteron Postad 5 November , 2008 Rapport Postad 5 November , 2008 Tyvärr har han inte så mycket kvar. Till OP: Du har alltså ungefär 70% pottbett kvar och du har ett set. Ja, vad ska vi göra, vad ska vi göra? Ojojoj, får en sån huvudvärk. Glöm inte att vi även är ur position och det är en jättedragig bräda samt att vi inte blockar några värdehänder. Citera
Lisa87 Postad 6 November , 2008 Författare Rapport Postad 6 November , 2008 Jag tryckte in degen. Kändes lite som att pengarna måste in. Efteråt visste jag inte om jag spelat bra eller dåligt. Kankse både och Fick se KJ och QQ. River och jag tog hem en helt ok pot. Tack för alla svar Citera
SuckItOrMuckIt Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Jag tryckte in degen.Kändes lite som att pengarna måste in. Efteråt visste jag inte om jag spelat bra eller dåligt. Kankse både och Fick se KJ och QQ. River och jag tog hem en helt ok pot. Tack för alla svar Du spelade bra. gg wp grattis Citera
Recommended Posts