Zecon Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Hej! Jag undrar hur långt ni har lyckats gått med att börja på en bankrulle på 0 kr ? Själv har jag bara lyckats till 200kr sen rök allt ^^. Och har ni några tips för att kunna lyckas bra ?. Citera
sulla Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Har iofs aldrig börjat med 0:- men vettig strategi borde väl vara att vara med i typ allt som rör sig ang freroll, regga sig på ändlöst många sidor och lira allt man hinner. Efter det lär ju sng microstakes vara en vettig fortsättning. Citera
SoderKrippa Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Hej! Jag undrar hur långt ni har lyckats gått med att börja på en bankrulle på 0 kr ? Själv har jag bara lyckats till 200kr sen rök allt ^^. Och har ni några tips för att kunna lyckas bra ?. Money Management. Jag har byggt från noll via frirulle-SNGs. Men som sagt, MM är allt när du bygger rulle. Finns mycket bra artiklar här på pf. Bara å söka. gl! /SK Citera
killerwolf Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Hej! Jag undrar hur långt ni har lyckats gått med att börja på en bankrulle på 0 kr ? Själv har jag bara lyckats till 200kr sen rök allt ^^. Och har ni några tips för att kunna lyckas bra ?. ...l2p... BANKROLL MANAGEMENT. du spelade obv alldeles för högt då du gulade. Citera
Bubblan Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Hej! Jag undrar hur långt ni har lyckats gått med att börja på en bankrulle på 0 kr ? Själv har jag bara lyckats till 200kr sen rök allt ^^. Och har ni några tips för att kunna lyckas bra ?. Hehe, jag har ett sidoprojekt som jag ska köra på lite ibland när jag är klar med månadens mål med min A-rulle. Vann 60 cent i en frirulle och har bestämt mej för att förvandla det till $1000 ... Blir 12-cents SnGs i början. Har lirat några i slutet på oktober och är nu uppe i $1,04 ... Väldigt kritiskt i början med skyhög rake plus väldigt få inköp. Men det ska gå! Får hoppas jag snabbt blir klar med månadens mål så att jag kan fortsätta på det projektet Citera
Zecon Postad 3 November , 2008 Författare Rapport Postad 3 November , 2008 Hehe, jag har ett sidoprojekt som jag ska köra på lite ibland när jag är klar med månadens mål med min A-rulle. Vann 60 cent i en frirulle och har bestämt mej för att förvandla det till $1000 ... Blir 12-cents SnGs i början. Har lirat några i slutet på oktober och är nu uppe i $1,04 ... Väldigt kritiskt i början med skyhög rake plus väldigt få inköp. Men det ska gå! Får hoppas jag snabbt blir klar med månadens mål så att jag kan fortsätta på det projektet Aha! lycka till då! själv är jag uppe i 1 dollar nu jag också gjorde som du vann i en frirulle typ 60 cent, så det e bara o jobba på antar jag Citera
yberjonte Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Jag började med 0 på everest poker och byggde upp det till cirka 1400dollar på några månader innan jag flyttade till svenska spel (och satte in pengarna från everest) och fortsatte byggandet. Citera
Mr.Lajban Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 I och för sig coolt att börja på 0:- men varför inte börja med ett par hundralappar. Det är ju nästan ingenting... Måste ta extrem tid att börja från 0 och spelet är knappast utvecklande... Citera
mr-flow Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Kaffedopp började ju med 0 och har ca 200k$ rulle nu och har väl cashat ut en hel del? Citera
Bergmannen Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Kanske inte räknas men jag fick $10 gratis på Party Poker och lyckades spela upp det till $1,7k första kvällen och runt $18k på en dryg månad. Citera
deom_on Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Min pokerkarriär började med en frirulle där ja vann 0.65$ för att börja lira på 0.02/0.04$, lirade upp de till ca 3500 kr. Å här sitter man nu å försöker sig på å vinna pengar på svs! haha Citera
Mr_Tight Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 ...l2p... BANKROLL MANAGEMENT. du spelade obv alldeles för högt då du gulade. Svårt att inte skotta lite/spela för högt med 200 sek i rulle :mrgreen: Men annars är det bara att instämma. Googla Chris Ferguson aka Jesus. Han har väl kört från 0 till $10k några gånger bara för sakens skull om jag inte minns fel. Anm: från $10 till $18k på en månad.... sjukt bra, när var det...? Citera
Ferna Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 har aldrig börjat på 0, men däremot började jag på 200:- en gång, dagen efter var det 5000:- det var rätt så soft!! Citera
jkkman Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Hej! Jag undrar hur långt ni har lyckats gått med att börja på en bankrulle på 0 kr ? Själv har jag bara lyckats till 200kr sen rök allt ^^. Och har ni några tips för att kunna lyckas bra ?. Det finns många spelare som gjort såhär. Annette_15 är (enligt egen utsago) en av dom. Hennes rulle lär väl vara ganska maffig med tanke på att hon klonkade £1M förra året + att hon vinner rätt så friskt online oxå. Själv tror jag att chansen att bli en vinnande spelare ökar markant om man börjar från 0 eller typ 100 SEK eller nåt istället för att sätta in en jävla massa pengar och lira NL400 direkt. För att lyckas bra är ju givetvis money management samt tiltkontroll det absolut viktigaste. Citera
Recommended Posts