vuns187 Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Sammanfogade trådarna. du har skills Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skoberg Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 UTE.... 7,7 .. träffar 7:a på flopp,FI betar,jag synar,ofarlig turn,FI betar,jag synar,river K, FI ställer in, jag synar, mötte K,K , naturligtvis, istället för 4:a med 140k, gick jag ner till 20k. ställer in på ren tilt med 10,10 några händer senare och möter Q,Q ,samma spelare som nyss hade K,K... ja ja .. nu fick jag whina av mig lite Lycka till alla som är kvar .. ha det gött /Skoberg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_shimmer Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Har 71k var nere på 2k under första timmen.. i den här pausen första gången över average. Så jag är grymt nöjd just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
6månadersförsöket Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 17e i ME med 128k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Helt sjukt kortdöd... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carloskar Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 23/70 SH, dubblade just upp Glimne med AK vs 33. Korten spelade sig själv preflop i det läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Chipleader SH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 sumpas och shahin verkar springa rätt okej ändå båda över 100K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 sumpas och shahin verkar springa rätt okej ändå båda över 100K Shahin har skrivit här tidigare och sagt att det inte här han! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Finns ju en Shahin89 här på pf som skriver dagbok i "The Office SE". Tror det är han som Laagen13 menar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Shahin har skrivit här tidigare och sagt att det inte här han! Det är Shahin89 från "the office" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Som 2 har skrivit innan så var det Shahin89 jag syftade på, men inte lätt att veta ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Fan vad sjukt att nästan ingen vet prisfördelningen. Är det fel att knipa om den när folk frågar? Är väl en rätt fin fördel att veta om detta. 75:a i main och lever knappt kvar som 53:a i SH. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 2 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2008 Vi kör väl igen då med en blinkning till EAK, http://www.poker.se/pokersmonline2008/6511/ GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Det borde rimligtvis innebära att du inte förlorat en hand online på ett år, vilket nästan gör dig till favorit! Gl matteproof! På morphinedrip nu strax innan vi bryter för kvällen Men är iaf i pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
green__ Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Kom 249, precis ITM med andra ord, men känns riktigt surt, loosa först en stor pott för top-tio, sen springer jag rakt in i AA med mina qq, men lyckades precis kämpa mig ITM. Åker med A5h mot KK. floppar två hjärter och gutshot, men inget sitter..well well, 4.6k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 första ggn man fick AA idag så busta man QQ 116k stack atm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Kom 249, precis ITM med andra ord, men känns riktigt surt, loosa först en stor pott för top-tio, sen springer jag rakt in i AA med mina qq, men lyckades precis kämpa mig ITM. Åker med A5h mot KK. floppar två hjärter och gutshot, men inget sitter..well well, 4.6k. då va det nog jag som hade AA? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_shimmer Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 yeeeesssss ITM :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Som 2 har skrivit innan så var det Shahin89 jag syftade på, men inte lätt att veta ;D nä det är ju inte det =) får hoppas det går bra för alla pfare som är kvar själv busta man efter 3e pausen nångång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 60k inför dag2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 110k här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_shimmer Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 72k inför dag 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 3 November , 2008 Rapport Share Postad 3 November , 2008 29 pers som frågat mig om jag är Shahin89, hoppas nästan han åker ut snart (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts