ANGRYKOREAMAN Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Aldrig att det blir 3k deltagare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 idioterna svarar ju inte, tiltitltiltiltiltiltiltitiltitititiltiltiltiltitiltiltiltiolt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerPlogg Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 tror SVEPOF att det är större chans att man deltar i SM för att ni skickar ut FEM likadana email till samma adress inom loppet av 15minuter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Nån som vet när spelet bryter idag, baseras det på spelare kvar eller en viss tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Ber om ursäkt för den biten. Tekniska orsaker. Det stog att nyhetsbrevet itne gick ut när det tydligen ändå gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_shimmer Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Klockan 01:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Nån som vet när spelet bryter idag, baseras det på spelare kvar eller en viss tid? 01.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 när stänger registreringen? nordicbet är ju gode sega Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 idioterna svarar ju inte, tiltitltiltiltiltiltiltitiltitititiltiltiltiltitiltiltiltiolt jag hade glömt allt vad inloggningsupopgifter heter, har konton på andra Microgamesidaor som jag inte heller kommer ihåg, ringde Unibet nu, 4 personer i kö, tog 2 minuter, sen hjälpte han mig på ca ytterligare 2 minuter. Att jag har konto med andra nick på andra sidor kunde han hjälpa mig med efter SM eftersom det var ont om tid nu. Mycket bra service! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 vad händer när jag tar nytt nick då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Sitter och väntar...läser en artikel i A-bladet om kändisar som är med ikväll (Dregen, Brolin, Swartling m fl). Någon som vet vad kändisarna har för nick, om dom nu inte är självförklarande? Dan Glimne såg jag direkt i lobbyn: -Dan-Glimne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_shimmer Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 när stänger registreringen? nordicbet är ju gode sega Klockan 20:30 stänger den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_shimmer Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Sitter och väntar...läser en artikel i A-bladet om kändisar som är med ikväll (Dregen, Brolin, Swartling m fl).Någon som vet vad kändisarna har för nick, om dom nu inte är självförklarande? Dan Glimne såg jag direkt i lobbyn: -Dan-Glimne. Det finns två Dan Glimne i lobbyn vet ej vem som är vem... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 står ju att turneringen börjar 20.00? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_shimmer Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 står ju att turneringen börjar 20.00? Jo men man kan fortfarande regga sig 30 minuter in i turneringen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 står ju att turneringen börjar 20.00? Late reg open Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wyyyxz Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Någon som känner till nicks på några kända personer? "Swartling", "Dan_Glimne", "M_Norinder" antar jag är de som det låter som att det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Japp startar om 3 min och short handed om 1,03 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 står ju att turneringen börjar 20.00? Har du ringt eller mailat? Tycker telefonsupporten varit ganska snabb, men jag förstår om det tar tid ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Purple Haze Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Prisstruktur efterlyses Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Late reg open känner mig jättelevlad men jag litar väl på er då. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Finns ju ingen prisstruktur?Kan ni fixa så att man vet hur många som får cash? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 gaaaaaaaaaah, jag har spelat på nordicbet men inte fan vet jag mitt gamla nick.... vad ska man göra då???!?!?!??!!? För mig har det alltid kommit upp när jag reggat mig och ska logga in i klienten och då när man ska välja nick brukar det stå typ de nicket man haft innan och dom frågar typ is this you. Testat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Att det spelas som en satellit till finalbordet, innebär det att det bara är de vid finalbordet som får pengar...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Finns ju ingen prisstruktur?Kan ni fixa så att man vet hur många som får cash? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts