sexyterran Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 High rollár håller du inte med om att man kunde iaf dubbla inköpet? lika många lär starta ändå... Citera
okocha Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 håller du inte med om att man kunde iaf dubbla inköpet? lika många lär starta ändå... Sm spelar man ju får bragging rights i första hand. Citera
gEeWhiZm8 Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Spelar alla. Kan vara bounty på mig i fixed limit & 5 card draw, skulle det vara det Peder ? Du snacka ju om det tidigare. tänkte bara så jag vet om jag ska typ låta nån från PF busta mig så delar vi på bountyn =) Edit: Kommer bli nerblindad ett bra tag i limit turren för jag flyger ner till master classics of poker då och kanske hinner spela de. Och Omaha'n vet jag inte om jag ska spela, beror på hur det går nere i holland Citera
jaroiten Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Vilken lång topic! Lycka till! (not!) Citera
mr_telefon Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 blir ME för mig me, 3e året irad måste väl betyda tur. Gått åt helvete dom andra åren iaf Citera
Matteprof Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 själv gör man comeback efter att inte ha spelat en pot onlinepoker på över ett år. Bara för en turre dock Citera
LappRoffe Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Idag kör det alltså igång! Må bästa man/kvinna vinna! Diskriminera inte oss transor! Citera
prookelito Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Diskriminera inte oss transor! Vad är ni då? "Det" kanske? Citera
Peder Månsson Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 själv gör man comeback efter att inte ha spelat en pot onlinepoker på över ett år. Bara för en turre dock Det borde rimligtvis innebära att du inte förlorat en hand online på ett år, vilket nästan gör dig till favorit! Gl matteproof! Citera
Blaabar Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Ska försöka spela upp 5.56€ som jag hittade på Unibet kontot till 215 nu på en timme. Lyckas jag inte får jag ta smällen och göra en insättning. Wish me luck! Citera
johjo Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Ska försöka spela upp 5.56€ som jag hittade på Unibet kontot till 215 nu på en timme. Lyckas jag inte får jag ta smällen och göra en insättning. Wish me luck! Känns som en tuff utmaning om du ska tillämpa sund bankroll management. Lycka till! Citera
eloket Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 är med i allt utom Limit med samma nick som här. Citera
Pires Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 blir ME för mig me, 3e året irad måste väl betyda tur. Gått åt helvete dom andra åren iaf samma visa här. Citera
Ignatius Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Lirar ME, short handed och FL. Rusktigt laddad nu. Citera
ManOuchi Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Förbered er på döden idag länge leve Beirut!!! Citera
ManOuchi Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Om ni vill dubbla pengarna så spela på bris666 inte så roligt att spela på en favorit men garanterad vinst i ME och dubbla pengarna Citera
Skadast Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Fan vad segt det går med anmälningarna just nu. Två anmälda per minut sedan 19:00 Men det lär ju braka till rejält om en halvtimme. Citera
kravmärkt Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 gaaaaaaaaaah, jag har spelat på nordicbet men inte fan vet jag mitt gamla nick.... vad ska man göra då???!?!?!??!!? Citera
prookelito Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 gaaaaaaaaaah, jag har spelat på nordicbet men inte fan vet jag mitt gamla nick.... vad ska man göra då???!?!?!??!!? Det spelat på Unibet, skapa ett konto där? Citera
Purple Haze Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Men lägg upp prisstrukturen nån gång idag.........tack Mårten Citera
Larzzon67 Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 gaaaaaaaaaah, jag har spelat på nordicbet men inte fan vet jag mitt gamla nick.... vad ska man göra då???!?!?!??!!? Det spelat på Unibet, skapa ett konto där? Jo , men han måste ju ha samma nick eftersom det är microgamingsiter bägge två.. Maila supporten på nordicbet är väl kanske vägen att gå.. Citera
Recommended Posts