Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 654
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Spelar alla. Kan vara bounty på mig i fixed limit & 5 card draw, skulle det vara det Peder ? Du snacka ju om det tidigare. tänkte bara så jag vet om jag ska typ låta nån från PF busta mig så delar vi på bountyn =)

Edit: Kommer bli nerblindad ett bra tag i limit turren för jag flyger ner till master classics of poker då och kanske hinner spela de. Och Omaha'n vet jag inte om jag ska spela, beror på hur det går nere i holland

Postad
Ska försöka spela upp 5.56€ som jag hittade på Unibet kontot till 215 nu på en timme. Lyckas jag inte får jag ta smällen och göra en insättning.

Wish me luck!

Känns som en tuff utmaning om du ska tillämpa sund bankroll management. :mrgreen:

Lycka till!

Postad
gaaaaaaaaaah, jag har spelat på nordicbet men inte fan vet jag mitt gamla nick.... vad ska man göra då???!?!?!??!!?

Det spelat på Unibet, skapa ett konto där?

Jo , men han måste ju ha samma nick eftersom det är microgamingsiter bägge två.. Maila supporten på nordicbet är väl kanske vägen att gå..