Eblinho Postad 2 Januari , 2009 Rapport Postad 2 Januari , 2009 Just stämplat in för första gången på 2 veckor Haft massa polare hemma över jul/nyår så inte lirat på jättelänge. Kroppen börjar säga ifrån nu efter allt krökande, så blir lite rehab nåra dagar, sen inleda grinden. när kommer bilden på A5an? Citera
asdf1234 Postad 3 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2009 när kommer bilden på A5an? Bra fråga Får försöka fixa det. Har beställt en själv nu.. kommer i mitten på april, längtar längtar.. Citera
NikLasVegas Postad 3 Januari , 2009 Rapport Postad 3 Januari , 2009 jag såg denna dagbok nu..... LOL Citera
ea_0707 Postad 27 Februari , 2009 Rapport Postad 27 Februari , 2009 Hehehehehhehehehe aa du mår ju BRA Citera
Teredo Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 HAHAHAH OSTEKIG LIRARE DÄR I BAKRUNDEN MED HATTEN!! Bara måste bumpa när jag ser bilden på killen med häxhatten! Skrattar mkt inombords när jag tittar på bilden, sjukt kul...eller jag som har tråkigt dålig humor. Citera
Lisa87 Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 Bara måste bumpa när jag ser bilden på killen med häxhatten!Skrattar mkt inombords när jag tittar på bilden, sjukt kul...eller jag som har tråkigt dålig humor. Rofl. hade missat hatten. +1 Citera
Recommended Posts