Gå till innehåll

HU sng *Ongame vs Pokerstars vs Fulltilt*


HughHefner

Recommended Posts

Tja!

 

Spelar Hu sng på Ongame för tillfället, börjat gilla dom så tror jag kommer satsa på att lira endast hu sng. Just nu spelar jag på ongame, och rejken är ganska stor där men får tillbaka allt som allt ca. 70%.

 

Men har hört att det är mycket sämre spelare på stars och att man kommer snabbt till supernova, så då blir det lite rejkback där också. FT har jag itne hört nåt bra om, nån annan som har?

 

Vilken sajt rekomenderar ni, spelar $50 och $100 hu sng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nöten med Full Tilt är ju att det kommer upp förfrågan om rematch efter så man kan behålla fisken för sig själv om man nu hittat nån. I övrigt har jag ingen aning hur spelarkvalitén är på de olika sajterna du nämner.

 

Å andra sidan fastnar fisken hos andra bra spelare också. Väldigt tveksam till att den funktionen är EV+

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ongame har ju en fördel i deras kortkommandon (F1, F2, F3) men antar att det går att fixa något liknande på FTP och stars också om man orkar googla efter liknande verktyg.

 

Annars gällande spelarnivån tycker jag att stars hu sng's är de med bäst spelare ($100 & $200-nivån då). Lägg därtill att stars har sämst struktur (långsammast) på sina turbo sng's, så blir stars den sajt jag sist skulle spela på om jag enbart skulle spela på en sajt.

 

Men det är nog mycket en individuell sak vilket nätverk som passar en bäst, beroende på ens egen spelstil om man gillar snabbare eller långsammare struktur.

 

Sedan nämnde du rakeaspekten. Jämför man den egentliga rejken på Ongame och FTP med standarddealar (62,5% rb på ongame (8x-bonus) och 27% rb på FTP) blir den ganska likvärdig. $100+3 och $50+1,5 på Ongame och $110+3,65 och $55+1,825 på FTP.

Stars högre VIP-nivåer ska väl motsvara dryga 50% rakeback, så där blir väl Stars billigast då dom har samma "låga" standardrake som FTP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...