Krick1 Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Postad 30 Oktober , 2008 Hellu, Jag har funderat på att sätta in lite pengar på Parbet. Jag har dock några frågor angående sidan: 1. Vilket nätverk tillhör sidan? 2. Finns det någon bra bonus eller dylikt? 3. Hur ser raken ut? 4. Hur är trafiken?/Vilka spelsorter finns? (Hör delvis ihop med fråga 1.) 5. Finns det betting på sidan? 6. Hur stor aktör på marknaden är Parbet? 7. Vilka äger Parbet? 8. Vad är det allmänna omdömet om Parbet? Bör jag eventuellt fundera på en annan sida? Ingen behöver svara på alla frågor men det vore roligt om någon gav mig svar i upplysande syfte. Tack på förhand Citera
johjo Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Postad 30 Oktober , 2008 Hellu, Jag har funderat på att sätta in lite pengar på Parbet. Jag har dock några frågor angående sidan: 1. Vilket nätverk tillhör sidan? 2. Finns det någon bra bonus eller dylikt? 3. Hur ser raken ut? 4. Hur är trafiken?/Vilka spelsorter finns? (Hör delvis ihop med fråga 1.) 5. Finns det betting på sidan? 6. Hur stor aktör på marknaden är Parbet? 7. Vilka äger Parbet? 8. Vad är det allmänna omdömet om Parbet? Bör jag eventuellt fundera på en annan sida? Ingen behöver svara på alla frågor men det vore roligt om någon gav mig svar i upplysande syfte. Tack på förhand 1. Cryptologic 2. Antagligen kan du få någon deal, men den har väl varit tämligen obskyr sedan de blev uppköpta av Cryptologic och sparkade sin svenska personal. 3. Som på övriga Crypto. 4. Inga speciella pokerformer verkar erbjudas enligt pokerscout.com. Verkar i övrigt vara fyllt med diverse rakeback grinders. 5. Deras betting exchange verkar vara nerlagd, så det tror jag inte. 6. Extremt liten. 7. Samma bolag som äger Cryprologicnätverket, fast tydligen utlicenserat på något sätt. 8. Ingen aning, frågan är hur du överhuvudtaget hörde talas om dem? Citera
Krick1 Postad 31 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2008 8. Ingen aning, frågan är hur du överhuvudtaget hörde talas om dem? Det var en del reklam för dem på tv för något år sen... kom bara och tänka på siten. hehe. tack för svaren. Citera
Recommended Posts