Gå till innehåll

Ny Ebook ute $1800


Arnan

Recommended Posts

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du måste inse hur lite $1800 är på nl400+ om boken medför det minstaste lilla.

 

Jo så klart, men har svårt att se att CTS avslöjar något som folk på mid-high stakes inte redan vet i en bok på 100 sidor. Men dom som köpt denverkar ju nöjda på 2+2 så det kanske är värt det... Den lär ju vara utlagd på någon torrent sida snart iaf... :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo så klart, men har svårt att se att CTS avslöjar något som folk på mid-high stakes inte redan vet i en bok på 100 sidor. Men dom som köpt denverkar ju nöjda på 2+2 så det kanske är värt det... Den lär ju vara utlagd på någon torrent sida snart iaf... :-D

 

CTS tankesätt är mkt mer avancerat än en vanlig Mid-high stakes grinder. Ta t.ex KRANTZ tom han säger att han är efter CTS i tankesättet då krävs det mkt mkt mkt mer av en mid-high stakes grinder för att komma upp till CTS. Om torrent sida tror jag det blir svårt att nån ska lägga ut den. Då dom pröjsat 1800 för att posta den på random torrent site. Den lär nog skickas vidare runt till kompisar. Men annars inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CTS tankesätt är mkt mer avancerat än en vanlig Mid-high stakes grinder. Ta t.ex KRANTZ tom han säger att han är efter CTS i tankesättet då krävs det mkt mkt mkt mer av en mid-high stakes grinder för att komma upp till CTS. Om torrent sida tror jag det blir svårt att nån ska lägga ut den. Då dom pröjsat 1800 för att posta den på random torrent site. Den lär nog skickas vidare runt till kompisar. Men annars inte.

 

LOL du är inte en nedladdare med andra ord. SÅKLART den kommer läcka, e du från mars eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL du är inte en nedladdare med andra ord. SÅKLART den kommer läcka, e du från mars eller?

 

Det är väl inte klart att den kommer att läcka. Det skulle vara om någon av scengrupperna visar intresse, men annars finns det inget värde för någon att lägga upp boken. Det är väl snarare så att värdet av boken devalveras om den blir fritt tillgänglig och det tror jag inte ligger i någon av bokköparnas intresse. Sen är boken kopieringsskyddad genom en licens och jag har svårt att se varför någon köpare skulle vilja riskera att förlora sin tillgång till boken. Se t ex "Memoirs of aejones" som kostar 5K, den verkar inte ha dykt upp på någon torrentsida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står "eBook". Blir djupt förvånad om den inte laddas upp ganska omgående. Med det sagt är det inte alls säkert att den sprids genom en öppen tracker som TPB.

 

Edit: Länk till 2+2 discussion http://forumserver.twoplustwo.com/101/coaching-advice/ssnl-msnl-coaching-book-co-author-cts-261643/

 

Hamnar den på en privat sida dyker den nog upp på pirate bay också. Se bara på nfo-filerna från scenreleaser, scenen hatar publik fildelning men likväl dyker det mesta upp på tpb ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag antar att ni menar thepokerbay och inte thepiratebay(?). Jävla fildelare!!

 

The poker bay lär ju inte hosta den, då de inte verkar vilja stöta sig med pokerförankrade företag/personer (därav inga videos från cardrunner och dyl.). Sen diskuterar vi väl huruvida eboken kommer/inte kommer att hamna på nån torrenttracker, inte om det är bra eller dåligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lär väl finnas på nätet om ett par månader.. men man vill ju ha den nu innan alla grinders sitter och nöter den :)

 

ska man gå ihop några stycken och dela på den? eller är det lamt?

 

Går bara att läsa på en dator och går inte att printa skiten så jag vet inte ens hur det skulle gå till rent praktiskt. Om man inte kan knäcka DRM då men hade man kunnat det hade den väl varit ute redan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...