Gå till innehåll

Cyntax - Locked and archived...


Cyntax

Recommended Posts

Nej jag är inte med, och jag skrev nyss varför... :roll: . Att "dra sig ur" kan betyda flera saker ;).
:roll: Aja, du är välkommen då du ändrar dig... du får sitta i hörnet och se på då vi andra sopar hem miljoner. :-P Kan ju vara värt att betala skatt om det bara går uppåt?! (om det gör det)... å andra sidan, är det inte skattefria pengar är också förlusterna avdragsgilla!
Ja, NHL är fruktansvärt svårt att tippa. Det är för många matcher och inställningen varierar för mycket från match till match.

 

Frågan är om det inte är bättre att satsa utan OT istället? Straffar är ju lotteri, men det bättre laget får oftast minst oavgjort under ordinarie tid. Då får ju fonden pengarna tillbaka i alla fall.

Jag har funderat på det där... nu är det dags att sluta fundera och ta reda på fakta. Återkommer då jag vet mera....
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 5,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nej jag är inte med, och jag skrev nyss varför... :roll: . Att "dra sig ur" kan betyda flera saker ;).

 

Men man kan väl aldrig dra sig ur någonting om man inte är med...

 

Däremot kan du väl strunta i att hoppa på tåget och stå kvar på perongen, eller hur det nu var....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

130.

New York Knicks 2,750

Denver Nuggets 1,541 <<-- BET!

110-117... skönt med en bra start på kvällen.

 

131.

Los Angeles Clippers 2,01

Dallas Mavericks 1,893 <<-- BET!

Matchstart 21:30

 

132.

Indiana Pacers 2,730

New Orleans Hornets 1,546 <<-- BET!

Matchstart 1:00

 

$700 på bortalagen.

Clippers-Mavericks börjar nu.

http://albaaa.altervista.org/watch.php?id=200

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...