Gå till innehåll

Cyntax - Locked and archived...


Cyntax

Recommended Posts

Jag kör säsongen ut, inklusive slutspelet.

Jag har ditt namn, epostadress och kontonummer. Innan jag skickar några pengar kommer jag att ställa kontrollfrågor till din epostadress. Du kan också nå mig på min epostadress som finns i post#1. Skicka mejl från samma epostadress som du uppgav till mig då du köpte in dig.

/Cyntax

 

Fint! Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 5,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Berätta mer har varit borta i några veckor och inte hängt med....

Det finns minst två trådar om Sportinginvest. Läs där.

 

----

 

590.

Philadelphia 76ers +6 2,010 <- BET! 8264 kr

Cleveland Cavaliers -6 1,885

92-102

 

591.

Detroit Pistons 1.282 <- BET! 8264 kr

New Jersey Nets 4.250

100-93

 

592.

Memphis Grizzlies 2.220 <- BET! 8264 kr

Phoenix Suns 1.758

106-89

 

593.

Toronto Raptors 1.385 <- BET! 8264 kr

Washington Wizards 3.400

Washington gör en 2'a i matchen sista sekund. 98-102...hade hoppats på förlängning. :(

 

594.

Oklahoma City Thunder 2.370

Charlotte Bobcats 1.680 <- BET! 8264 kr

84-81

 

-12380 kr usch :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry,helt ot, men vet du vad detta är, låter som bondfångeri?

 

 

 

http://www.inzideinfo.com/fbpx/

Bedragarna som gjort den sidan har gjort massvis med liknande saker. Program som spelar poker och vinner en massa pengar åt dig (botar alltså), trav, Betfair, aktier, annonser osv osv. Allt bluff. Sidorna är konstruerade enligt en mall som de använder. De verkar ha en förkärlek till Bold text med gul bakgrund.

 

----

 

Grundserien i NBA är avgjord. Vad betyder det för resterande matcher? Vilar storlagen sina stjärnor?

 

Jag tror att alla lag och spelare kör på i samma tempo. Det gäller att skaffa sig position inför slutspelet och för de av hängda lagen måste flopparna imponera på tränare/managers. Ingen vill riskera att bli bänkad nästa säsong.

 

---------------------

 

595.

Indiana Pacers 1.787 <- BET! 6500 kr

Detroit Pistons 2.170

Jag tror på en jämn match. Spreaden säger -2 på Indiana. Det låter rimligt.

 

596.

New Jersey Nets 3.650

Orlando Magic 1.351 <- BET! 6500 kr

 

597.

Minnesota Timberwolves 2.100 <- BET! 6500 kr

Phoenix Suns 1.833

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även om det går åt helvete just nu så gör du ett bra jobb Cyntax!
Även om det går åt helvete med internet?

Låg pokerforum.nu nere igår? Knappast va?

yahoo.sports.com fungerade inte heller för mig. Msn var tokigt också.

"Din DNS-server verkar inte kunna identifiera IP-adresser." -> Vad har man gjort för fel då?

598.

New Orleans Hornets 1,625 <- BET! 6262 kr

Dallas Mavericks 2,500

 

599.

Miami Heat 1,377 <- BET! 6262 kr

New York Knicks 3,450

 

600.

Toronto Raptors 2,140

Philadelphia 76ers 1,806 <- BET! 6262 kr

+14,77 kr

 

13/4... 6262 kr på alla.

 

601.

Indiana Pacers 2.630

Cleveland Cavaliers 1.575 <- BET!

 

602.

Washington Wizards 1.735 <- BET!

Toronto Raptors 2.260

 

603.

Detroit Pistons 1.581 <- BET!

Chicago Bulls 2.620

 

604.

New Jersey Nets 1.658 <- BET!

Charlotte Bobcats 2.420

 

605.

Golden State Warriors 2.600

San Antonio Spurs 1.588 <- BET!

606.

Milwaukee Bucks -6,5 1,980

Orlando Magic +6,5 1,926 <- BET!

607.

Houston Rockets 1.290 <- BET!

New Orleans Hornets 4.150

 

608.

Phoenix Suns 1.267 <- BET!

Memphis Grizzlies 4.250

 

-3895,30

 

Tre bra matcher inatt. Tyvärr åker jag till Finland igen, för att lämna tillbaka dottern till ex.frun. Kan finnas risk att det inte blir någon satsning då vi måste åka tidigare, pga att vi tar bilen med oss och man måste checka in mycket tidigare än utan bil.... och Pinnacle brukar släppa oddsen ganska sent.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även om det går åt helvete med internet?

Låg pokerforum.nu nere igår? Knappast va?

yahoo.sports.com fungerade inte heller för mig. Msn var tokigt också.

"Din DNS-server verkar inte kunna identifiera IP-adresser." -> Vad har man gjort för fel då?

 

Va?

 

Ville ge dig beröm för att du fortsätter och ändå jobbar på trots att det går stadigt bakåt, ber om ursäkt för det, håller mig borta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget spel igår. Jag åkte ganska tidigt från ex-frun till Åbo (VikingLine till Stockholm). Oddsen fanns inte tillgängliga på Pinnacle då jag åkte.

 

Nu är grundserien i NBA avslutad. NBA-slutspelet drar igång om två dagar. Vi får lira lite NHL då.

 

Ni som skickat pm är inte ignorerade. Jag svarar ikväll och de som vill ha pengar får dem skickade ikväll/inatt.

 

Nu ska jag äta lite onyttig mat och sedan ta mig till Solna Centrum/Råsunda för att kolla på AIK - Malmö FF i fotbollsallsvenskan. Kan blir en jävligt bra match!

 

Simma lugnt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen frågar längre om det blir några spel inatt. Intresset är noll. Jag har dåligt med tid och även ett svalt intresse och grundspelet i NBA/NHL är avslutat. Därför stänger jag fonden.

 

Alla pengar kommer att återbetalas, men det kan ta lite tid... ni som inte har meddelat mig om ett bankkontonummer måste göra det genast.

 

Tyvärr är jag avstängd från både PokerStars och FullTilt och kan därför inte skicka tillbaka några pengar den vägen.

 

---

Dagsrapport:

Idag åkte jag till Årsta för att kolla läget hemma hos Krippa. Läget i deras nya lägenhet kan sammanfattas kort med ett ord på fyra bokstäver: KAOS! Då har jag faktiskt kommit betydligt längre med min lägenhet.

 

Efter en stund dyker Vrakman upp. Efter sedvanlig lägenhetsinspektion bär det av till korvmojjen för en fin lunch. Kraclob och Olyckan77 sluter upp och lunchen blir en oförglömlig upplevelse med grym utsikt på korvmojjens bästa sittplatser. :roll:

 

Efter den trevliga lunchen tar vi min bil och åker till Klubb Parti. Kripp-Krac-Olyckan och Vrakis ska spela Lagpokerligan. Det finns flera tomma stolar och jag får hoppa in i ett av lagen. Hamnar direkt till höger om svenska mästaren Ola Branborn. BRA POSITION!

 

Förlorar ca 4000 ganska snabbt, ner till 6000. Lagledaren i mitt lag påminner mig om att jag ska spela agressivt... så får jag AKoff och hamnar i bråk med Kraclob. Vi är all-in preflop. Kraclob visar 99. Självklart träffar jag ett A på floppen och chipdumpningen misslyckas.

 

Efter det ligger jag hela tiden runt startstacken och kanske lite över.

Tills jag får K9 och floppar A9x mot Ola Branborn. Av någon konstig anledning får jag för mig att han är tom och synar ner han hela vägen. Ola har AQ och nu är jag nere på 4000 igen.

 

Det blir paus och killen som är lagledare i mitt lag har torskat alla sina marker. Han tar över mina... lika bra det för jag var tvungen att åka till Skärholmen för att köpa ett bord jag sett på Blocket.

 

När bordet är inhandlat åker jag tillbaka till Klubb Parti. Krippa går som tåget i lagpokern. När jag åker lite senare är han HU.

 

Men före jag åkte hem hamnade jag i en "gryta"...alltså en sng för 1000+50kr. Alla börjar med 10.100 i startmarker. Jag får bara skitkort i en timma. Som bäst har jag KQs och 66. De andra får AA, AK, KK, QQ, JJ och en massa andra fina kort. Själv får man bara titta på. Mina marker minskar drastiskt och snart är det dags att göra något. Med knappt 4000 och blinds på 600/300 var det dags att göra något. :As::Tc: var det bästa jag sett. Bordets i särklass sämsta spelare (Juggen) höjer utg till 1400. All-in från Cyntax, 4000 in i mitten. BTN, SB och BB foldar. Juggen tvekar aldrig, han synar. Juggen flippar upp :Kd::Qh: - klart han måste syna. Han har stor stack och pottoddsen duger. Floppen :5d::4s::Jc: .... Turn :2s: .... River: :Qd::evil: .... Juggen som är drygt 40 år hoppar upp ur stolen och dansar som en Hasse Aro i Lets Dance och sjunger *nanna nannna naa naaaa* (som min 3-åring när hon ska retas med storasyster). Sjukt löjligt av en kille som vill framställa sig som en tuffing av stora mått att håna sin motståndare.

 

Tyvärr blir jag ingen stamkund på Klubb Parti. Orsaken är inte Juggens eller någon annans beteende. Orsaken är att man tillåter att det röks i lokalen. Förvisso vid fönstren, men det räcker inte för mig. Jag mår så satans illa av röken. Det är inte värt det. Så kul är inte poker att jag vill vara sjuk en dag varje gång jag är där. Blir det livepoker för mig så går jag till CC i fortsättningen.

 

Nu ska jag ligga och spana på lite NBA och UFC innan jag somnar om. Lite senare idag ska jag fixa med fonden och jobba med lite skatteärenden. Det blir hårda tag på den fronten nu.

 

Simma lugnt!

 

/Cyntax

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir det något av surebet fonden?

Kommer att köra egen surebetting. Har ingen aning om det fungerar och om det finns utrymme för större kapital. Kommer att köra med ett mindre kapital för att se och lära. Finns det inte surebets så man kan omsätta ett större kapital är det ingen mening med att ta in ett större kapital i en fond. Alla pengar ska arbeta hela tiden. Allt ska omsättas så snabbt det går.

 

Men, det kan dröja några veckor innan jag kör igång på riktigt allvar. Nu är det deklarationstider och jag har fullt upp med att hjälpa alla er som kontaktat mig för hjälp. Kommande 2 veckor är nog ganska döda. Siktar på hårdköring från 11'e maj.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...