Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Folket bakom nätverket till arcticstar e trevliga nissar (eller va iaf för 3 år sen när jag träffade dem). De har ju utvecklat det grymmaste bilspelet världen skådat, Ignition! :)
Säkert sant, men nu det ju nya ägare och de nya ägarna verkar inte vilja driva nätverket vidare.
  • Svars 5,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

408.

Philadelphia 76ers 1.385 <- BET!

Toronto Raptors 3.400

409.

Washington Wizards 4.150

New Orleans Hornets 1.290 <- BET!

410.

Atlanta Hawks 1.847 <- BET!

Utah Jazz 2.080

411.

Orlando Magic 1.278 <- BET!

Chicago Bulls 4.300

412.

Detroit Pistons 1.377 <- BET!

New York Knicks 3.450

111-116 efter OT! :(

413.

Miami Heat 1.606 <- BET!

Boston Celtics 2.550

414.

Minnesota Timberwolves 2.270 <- BET!

Memphis Grizzlies 1.730

415.

Houston Rockets 1.613 <- BET!

Los Angeles Lakers 2.530

416.

Portland Trail Blazers 1.274 <- BET!

Dallas Mavericks 4.350

13.660 kr/match.

Resultat: +9.231 kr

Postad
En liten update om vad som händer i övrigt:

Igår klonkade jag en trippel på Champions League. Satsade 150 kr och fick tillbaka 1771 kr, netto 1621 kr. Inte illa. Jag spelar aldrig tripplar, men igår var ett undantag. Orsaken var att Expekt hade ett specialerbjudande där man skulle spela en trippel på CL tisdag och en på onsdag. Om man förlorade den andra skulle man få pengarna tillbaka. Så kvällens trippel är alltså ett "free bet" för mig.

Jag har spelat på:

Barcelona-Lyon 1'a

Porto-Atletico Madrid 1'a

Roma-Arsenal Oavgjort

Totalodds 9,48 och jag har lastat 150 kr på den.

.

Postad
Otroligt stöd. Jag är rörd. Klart vi kör ända in i kaklet och jag ska inte hoppa av med mina egna pengar ens. Nu kör vi för spänningen, det är ju ändå bara pengar. Nu jävla ska det vinnas pengar! En eventuell surebettingfond får jag köra sen isf. Hur många matcher är det inatt?

Det här med att jag upplever situationen som jobbig kan hänga ihop med hur jag har det IRL/privatlivet. Att jag blandar ihop känslor. Uppryckning! Skärpning! Heja!Troligtvis är den inte skattefri.

Klart vi ska köra klart fonden som vanligt! Sen vore det riktigt roligt med en surebettingfond senare.

Stort av dig Cyntax att orka med att lägga energi på fonden med tanke på ditt privatliv just nu! keep up the good work! Nu spurtar vi och hittar rushen som fonden hade i Feb?

Postad

Vad är meningen med en fond som spelarna själva bestämmer vad den ska spela? Då kan man ju lika gärna lägga vadet själv och slippa den avgift om 10% (?) du tar ut. Eftersom vadet med stor sannolikhet blir lägre än vad fonden skulle lägga har man dessutom fler aktörer att välja på där man lägger vadet och kan på så sätt få högre odds. Samt slippa idioter som inte röstar som en själv ;)

+1

Postad
Igår klonkade jag en trippel på Champions League. Satsade 150 kr och fick tillbaka 1771 kr, netto 1621 kr. Inte illa. Jag spelar aldrig tripplar, men igår var ett undantag. Orsaken var att Expekt hade ett specialerbjudande där man skulle spela en trippel på CL tisdag och en på onsdag. Om man förlorade den andra skulle man få pengarna tillbaka. Så kvällens trippel är alltså ett "free bet" för mig.

Jag har spelat på:

Barcelona-Lyon 1'a

Porto-Atletico Madrid 1'a

Roma-Arsenal Oavgjort

Totalodds 9,48 och jag har lastat 150 kr på den.

Känns som att det gick bra.
Barca vann med 5-2.

Porto-Atl.Madrid spelade 0-0

Roma-Arsenal 1-0

Men jag fick tillbaka insatsen iaf. och jag vann ju 1621 kr på CL i förrgår!

Postad
Barca vann med 5-2.

Porto-Atl.Madrid spelade 0-0

Roma-Arsenal 1-0

Men jag fick tillbaka insatsen iaf. och jag vann ju 1621 kr på CL i förrgår!

Glömde bort att Arsenal hade vinst med 1-0 hemma, sorry. :rolleyes:

Postad

417.

San Antonio Spurs 1,704 <- BET!

Los Angeles Lakers 2,320

418.

Phoenix Suns 2,680

Cleveland Cavaliers 1,562 <- BET!

Endast två NBA-matcher inatt.

Spurs vinner för att de har hemmaplan och Cleveland vinner för att de är ett mycket bättre lag än Phoenix + att de har bra form och Phoenix har dålig form.

13.756 kr på dem.

Postad

Om vi hade spelat 1000kr på raketspel utöver alla singlar?

Först spela singlar sen spela 1000kr på en grandslam, hade vi gått back eller plus på det hittills?

Postad
Om vi hade spelat 1000kr på raketspel utöver alla singlar?

Först spela singlar sen spela 1000kr på en grandslam, hade vi gått back eller plus på det hittills?

Inte en susning. Men troligen back? Snälla, be mig inte räkna på det nu. Återkom i slutet av maj med den frågan. :roll:

----

Det kom ett pm:

Tack för ett bra jobb, viktigt för mig med. Jag bjuder på en öl, drink :-P (som tack för ett bra jobb för oss alla!) om du stöter på mig live!
Har ingen jävla aning om vad jag är skyldig till. Jag har aldrig haft kontakt/snackat med personen och han är inte med i fonden. Men vad jag har förstått så är han en rätt känd person i spelkretsar och en öl är aldrig fel!
Postad
Tack för ett bra jobb, viktigt för mig med. Jag bjuder på en öl, drink (som tack för ett bra jobb för oss alla!) om du stöter på mig live!
Har ingen jävla aning om vad jag är skyldig till. Jag har aldrig haft kontakt/snackat med personen och han är inte med i fonden. Men vad jag har förstått så är han en rätt känd person i spelkretsar och en öl är aldrig fel!

Han låter rätt desperat att komma nära dig ifall han är berädd att betala för att bli raggad på. :lol:

Blev inspirerad av din trippelvinst och satte själv en trippel och en fyrling. Fyrlingen gav bara 4,5 ggr pengarna men trippeln gav fett! Klart riskabelt satsat men sportsbetting är mest för spänning för mig.

1. Bayern München v. Sporting CP 1.75

Match Winner , You bet on:1

Result: (7-1)

2. Juventus v. Chelsea 3.10

Match Winner , You bet on:X

Result: (2-2)

3. Liverpool v. Real Madrid 2.30

Result: (4-0)

Odds: 12,48 Insats: 20$ Vinst: 249,6$

Postad
Han låter rätt desperat att komma nära dig ifall han är berädd att betala för att bli raggad på. :lol:
Well, jag ska ju skilja mig och flyttar i månadsskiftet så ... jag är öppen för alla förslag. Fan vad jag är less på kvinnor! Gah! Ibland önskar jag verkligen att jag var bi. Alltså, tänk om man kunde hitta en mer likasinnad. Någon kanske spelar lite poker, gillar att titta på actionfilmer, gå på ishockey, fiska och dricka lite öl ibland!? Finns det sånna kvinnor tar jag gärna två. Men i brist på kvinnor går det bra med en man också. Förresten, Skanke är nyskild va? (men han dricker inte öl har jag hört)
Blev inspirerad av din trippelvinst och satte själv en trippel och en fyrling. Fyrlingen gav bara 4,5 ggr pengarna men trippeln gav fett! Klart riskabelt satsat men sportsbetting är mest för spänning för mig.

1. Bayern München v. Sporting CP 1.75

Result: (7-1)

2. Juventus v. Chelsea 3.10

Match Winner , You bet on:X

Result: (2-2)

3. Liverpool v. Real Madrid 2.30

Result: (4-0)

Odds: 12,48 Insats: 20$ Vinst: 249,6$

Såja! :-P

Jag kan tillägga att min första trippel var enbart jätteflax. När jag såg erbjudandet gick jag bara in på Expekt och på måfå klickade jag bara i en trippel som jag tyckte verkade bra.

Postad

417.

San Antonio Spurs 1,704 <- BET!

Los Angeles Lakers 2,320

Spurs förlorade Q1 med 18 poäng. Efter den dåliga starten vann man alla resterande quarters. Tyvärr räckte inte det för att komma ikapp. 102-95 till Lakers.

418.

Phoenix Suns 2,680

Cleveland Cavaliers 1,562 <- BET!

111-119. Inför Q4 hade Phoenix ledningen med 4 poäng. Men sen kom James och Co. igång på allvar.

Endast två NBA-matcher inatt.

13.756 kr satsat.

-6.028 kr

Postad

419.

Philadelphia 76ers 1,633 <- BET!

Chicago Bulls 2,480

420.

Washington Wizards 4,250

Orlando Magic 1,282 <- BET!

421.

Charlotte Bobcats 1,935

Houston Rockets 1,962 <- BET!

422.

Toronto Raptors 1,952

Detroit Pistons 1,943 <- BET!

423.

Atlanta Hawks 1.444 <- BET!

Indiana Pacers 3.050

424.

Minnesota Timberwolves 3.050 <- BET!

New York Knicks 1.444

425.

Milwaukee Bucks 2.830 <- BET!

New Orleans Hornets 1.498

426.

Golden State Warriors 2,000

Dallas Mavericks 1,901 <- BET!

13.576 kr/match.

Nattens netto: +3.584 kr

Postad
Hmm. Hade visserligen nätstrul den dagen men jag har två pm-svar på det i min skickat-korg. Skickar ett till. :)

Jaha, bra! Nu har du svarat på samma fråga tre ggr. :lol:

Postad

427.

Miami Heat 1.990

Utah Jazz 1.917 <- BET! 13.683 kr

140-129... Efter 3'e OT! *sick* :ola:

428.

Minnesota Timberwolves 3.050 <- BET! 7.000 kr

Charlotte Bobcats 1.444

108-100

429.

Chicago Bulls 2.150 <- BET! 13.683 kr

New Orleans Hornets 1.800

97-79

430.

Houston Rockets 1.758 <- BET! 13.683 kr

San Antonio Spurs 2.220

85-88... Jävligt tajt på slutet. Långskott på ringkanten i sista sekunden. :(

+2.719 kr

Postad

Cyntax:

Du hade lite avslappnade "funderingar" kring bisexualitet här i tråden. Vet inte om du tog bort de och isf kan jag ta bort det här inlägget också. Men jag har iaf ett roligt citat:

-Ett ord, som än ida´ ä de fulaste som finns hördes allt oftare: Fitta... dom hade fitter sas de, en sorts pälsdjur, lenare och saftiare än anus å int lika hednisk trånga... Dom som pröva var sålda...

http://sv.wikiquote.org/wiki/%C3%84ldreomsorgen_i_%C3%96vre_K%C3%A5gedalen

Postad
Cyntax:

Du hade lite avslappnade "funderingar" kring bisexualitet här i tråden. Vet inte om du tog bort de och isf kan jag ta bort det här inlägget också. Men jag har iaf ett roligt citat:

-Ett ord, som än ida´ ä de fulaste som finns hördes allt oftare: Fitta... dom hade fitter sas de, en sorts pälsdjur, lenare och saftiare än anus å int lika hednisk trånga... Dom som pröva var sålda...

http://sv.wikiquote.org/wiki/%C3%84ldreomsorgen_i_%C3%96vre_K%C3%A5gedalen

Hehehe!

Jag är inte bisexuell, men ibland önskar jag nog det. Tänk, det bästa av två världar! ;)

Har inget emot homo/bisexuella personer. Jag har fler vänner som är det. So, what. Vad folk gör mellan lakanen skiter jag fan i.

Postad
Hur ser du på att börja lira på NHL igen Cyntax?
tjah? Ni får rösta hur vi ska spela isf. Om jag lägger upp matcherna och ungefärliga odds och sen skriver ni i tråden hur det ska spelas? (men då kommer det att gnällas på att så var det inte sagt från början)

...eller så går vi efter vad experterna på covers.com spelar på NHL?

...eller så tippar jag efter eget (o)förstånd?

Postad
tjah? Ni får rösta hur vi ska spela isf. Om jag lägger upp matcherna och ungefärliga odds och sen skriver ni i tråden hur det ska spelas? (men då kommer det att gnällas på att så var det inte sagt från början)

...eller så går vi efter vad experterna på covers.com spelar på NHL?

...eller så tippar jag efter eget (o)förstånd?

Tror du att något av ovanstående är EV+?

• Skapa nytt...