Roob Postad 8 Februari , 2009 Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 hehe. följt negre-anus utmaning också men saknar orken att försöka själv., får väl önska dig lycka till ! bara jag som fick de till negeranus när jag läste de snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_Fibonacci Postad 8 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 hehe. följt negreanus utmaning också men saknar orken att försöka själv., får väl önska dig lycka till ! Heheh kom igen nu Stoffi...Klart du ska köra du med...Starta upp och du kan gärna uppdatera i denna dagboken om du vill...Kör antingen Omaha eller Holdem eller både och som jag...Det är faktiskt riktigt kul, allra helst Omahan iaf för dessa spelare vet inte vad de sysslar med heheh =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_Fibonacci Postad 8 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 bara jag som fick de till negeranus när jag läste de snabbt? hehehehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_Fibonacci Postad 8 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 Omaha High är nötspelet just nu för mig. Springer riktigt bra just nu, åtminstone där. Holdem går det rätt segt men iaf klättar jag uppåt även där just nu. Mina Omaha stats på 0.01/0.02 är följande, målet om $25 är uppnått och nästa spel blir på 0.02/0.05.. Antal händer: 226 Resultat: +$15.18 (335,84bb/100händer) Bankrulle Omaha: $25.18 Bankrulle Holdem: $35.26 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts