Memory Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Ivey vs Isildur inatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 sjukt hur man kan krossa nån så jävla ordentligt men ändå backa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 sjukt hur man kan krossa nån så jävla ordentligt men ändå backa you say what now? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 you say what now? isildur har kanske edge mot ivey. och ivey plussar, right? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 isildur har kanske edge mot ivey. och ivey plussar, right? =) ok, ja jag vet inte. Hur lyckas du urskilja vem som har edge när dem inte har spelat så mycket mot varandra, samt genom att bara raila? Nu blir det omaha Inget intressant att raila imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 ok, ja jag vet inte. Hur lyckas du urskilja vem som har edge när dem inte har spelat så mycket mot varandra, samt genom att bara raila? Nu blir det omaha Inget intressant att raila imo. aah omaha är sjukt mkt tråkigare att raila Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 ok, ja jag vet inte. Hur lyckas du urskilja vem som har edge när dem inte har spelat så mycket mot varandra, samt genom att bara raila? Nu blir det omaha Inget intressant att raila imo. grym känsla obv. om man ska överdriva så vann isildur alla potter utan showdown, och ivey flippade hem alla inköpspotter... för jävla många kort i plo. äntligen sova Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 aah omaha är sjukt mkt tråkigare att raila Precis. Handlar ju bara om vem som har mest tur typ, lol Hittar nog ett varmt bubbelbad och lite sömn istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Precis. Handlar ju bara om vem som har mest tur typ, lol Hittar nog ett varmt bubbelbad och lite sömn istället åhh va mysigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Isildur är plus en hel del mot Ivey i omahan nu. Satt nyss med $1m på ett av borden innan han dubblade upp Ivey... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Isildur1 All 3218 $524,875 (Last 24 hours) Phil Ivey All 1760 $132,310 (Last 24 hours) http://www.highstakesdb.com/live-results.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Phil Ivey All 1906 $797,283 (Last 24 hours) Isildur1 All 3364 $-140,141 (Last 24 hours) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Ship ship 1,1M dollz pott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Siiiiiick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Förstår inte hur Isildur fortfarande kan ha pengar kvar på kontot så dåligt som hans Omaha-game är. Han synar in sig 240 BB preflop med med 100 BB bakom. All in på A95 flop vs Iveys AAxx. Sinnessjukt jävla dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Förstår inte hur Isildur fortfarande kan ha pengar kvar på kontot så dåligt som hans Omaha-game är. Han synar in sig 240 BB preflop med med 100 BB bakom. All in på A95 flop vs Iveys AAxx. Sinnessjukt jävla dåligt Den handen var verkligen uruselt spelad, däremot så tror jag inte hans PLO är så extremt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Svårt att säga då jag tyckte han spelade ut Cole South ganska brutalt i förra veckan men nu tycker jag inte alls han är särskilt bra.. Verkar som han får totalt hjärnsläpp till och från.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Svårt att säga då jag tyckte han spelade ut Cole South ganska brutalt i förra veckan men nu tycker jag inte alls han är särskilt bra.. Verkar som han får totalt hjärnsläpp till och från.. om det är blom så lär det ju var bröderna som byts av biland, kankse därav smått olika spelstilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 rekordpott inom räckhåll, isildur1 med 630k och PI med 890k. med lite tillfälligheter kan vi se 1,3m rekordet slås igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 jag förstår inte varför han fortsätter att ge ivey action när han gång på gång gör back sessions mot honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DINNERDOG Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Isildur1: i am to tired to play only 2 tables Isildur1: sry Isildur1: i go to sleep else Phil Ivey: have a goodnight Phil Ivey slutar anmärkningsvärda +40k efter en hel natts 3tablande mot isildur. Så natten; Isildur1 $615,225 Phil Ivey $41,724 durrrr $-638,272 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Isildur1: can we change now ? Phil Ivey: don't want to Phil Ivey: im not playing much longer Isildur1: ok we continue then Isildur1: 1 min Isildur1: will you join 3 rd table ? Phil Ivey: don't want to right now Phil Ivey: maybe later Isildur1: i am to tired to play only 2 tables Isildur1: sry Isildur1: i go to sleep else Phil Ivey: have a goodnight ivey känns som en grinig gammal gubbe så fort han förlorat lite isil vända $1m hålet till -40k iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Förstår inte hur Isildur fortfarande kan ha pengar kvar på kontot så dåligt som hans Omaha-game är. Han synar in sig 240 BB preflop med med 100 BB bakom. All in på A95 flop vs Iveys AAxx. Sinnessjukt jävla dåligt du lyckas hitta en hand som är dåligt spelad av typ xxK händer som han spelad i sjuuuuukt långa sessioner dag efter dag med sjuuuuka downswings, mot världens bästa spelare, ibland flera samtidigt, ivey sattsade 1 mot 10 att han skulle vinna 25k plo hu eventet, och då kallar du han sinnessjukt jävla dålig? hmm jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Isildur1: can we change now ?Phil Ivey: don't want to Phil Ivey: im not playing much longer Isildur1: ok we continue then Isildur1: 1 min Isildur1: will you join 3 rd table ? Phil Ivey: don't want to right now Phil Ivey: maybe later Isildur1: i am to tired to play only 2 tables Isildur1: sry Isildur1: i go to sleep else Phil Ivey: have a goodnight ivey känns som en grinig gammal gubbe så fort han förlorat lite isil vända $1m hålet till -40k iaf ja han har blivit en riktig primadonna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 du lyckas hitta en hand som är dåligt spelad av typ xxK händer som han spelad i sjuuuuukt långa sessioner dag efter dag med sjuuuuka downswings, mot världens bästa spelare, ibland flera samtidigt, ivey sattsade 1 mot 10 att han skulle vinna 25k plo hu eventet, och då kallar du han sinnessjukt jävla dålig? hmm jaja Skulle säkert kunna hitta fler händer som är dåligt spelade men handen ovan var den handen som utmärkte sig mest under den timmen jag railade. Spelet är horribelt hur du än vrider och vänder på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts