Gå till innehåll

Highstakes railtråd


bigdwarf

Recommended Posts

  • Svars 3,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag skulle nog kunna ge en liten del av min egen rulle för att se en HU4ROLLZ mellan durrrr och såna här tomtar och se vem som blivit uppkäkad och gulad när röken har lagt sig efter ungefär en kvart eller så, max.

 

Pls...

 

De har lirat typ +35k händer. Det är mao mycket. Durrrr har gulat sin rulle flera ggr och behövt låna för att gula ännu mer.

 

[] 35k händer har tagit en kvart

[] durrrr har edge

[x] obv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pls...

 

De har lirat typ +35k händer. Det är mao mycket. Durrrr har gulat sin rulle flera ggr och behövt låna för att gula ännu mer.

 

[] 35k händer har tagit en kvart

[] durrrr har edge

[x] obv

 

han har har inte gulat sin rulle, han har gulat sitt ft konto. det är en otrolig skillnad. när dom lånar pengar är det inte för att dom inte har mer, utan för att det går snabbare för en kompis att föra över mellan sitt och durrrs konto än att durrr ska sätta in mer pengar. det är nämligen inte så lätt att sätta in $1m med tex visa kort

 

edit: men du har naturligtvis rätt i resten du säger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle nog kunna ge en liten del av min egen rulle för att se en HU4ROLLZ mellan durrrr och såna här tomtar och se vem som blivit uppkäkad och gulad när röken har lagt sig efter ungefär en kvart eller så, max.

 

märkligt att tomtar som dessa inte läser vad folk skriver.

IDAG blev durrr uppäten. Punkt

I morgon är en ny dag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.. wow...

 

Hand #1

Full Tilt Poker $500/$1000 Pot Limit Omaha Hi - 2 players

The Official 2+2 Hand Converter Powered By DeucesCracked.com

 

durrrr (BB): $136498.00

Isildur1 (BTN/SB): $200000.00

 

Pre Flop: ($1500.00)

Isildur1 raises to $3000, durrrr raises to $9000, Isildur1 raises to $27000, durrrr calls $18000

 

Flop: ($54000.00) 3:club: 4:club: 7:spade: (2 players)

durrrr bets $54000, Isildur1 raises to $173000 all in, durrrr calls $55498 all in

 

Turn: ($272996.00) J:club: (2 players - 2 are all in)

 

River: ($272996.00) K:club: (2 players - 2 are all in)

 

Final Pot: $272996.00

durrrr shows Q:spade: J:diamond: T:diamond: 4:spade: (two pair, Jacks and Fours)

Isildur1 shows Q:club: K:diamond: 2:diamond: A:club: (a flush, Ace high)

Isildur1 wins $272995.50

(Rake: $0.50)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och funderar på varför han lämnar om durr har mer $$ än han själv.

 

Någon som vet om det är något av dessa alternativ?

1. Eller att om man har flyt så fortsätter den oftast på samma bord?

2. Något helt annat? i så fall vad?

 

omfg!? vad säger man om sånt här :o :O :o finns det hopp för rmännskilgheten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, gillar 2+2 teorin om att Ilsidur1 egentligen är Durr själv, som gör en chipdump för att komma ner på noll i årsvinster och därmed slippa skatta :-)

 

Synd att Ilsidur1 inte kunde väntat en månad eller två innan han började sin resa, så alla amerikanska proffs först skattat på sina vinster, och sedan börjar 2010 med ett rejält minus på kontot!

 

får skatta i vilket fall ju? spelar ju ingen roll på vilket konto vinnsten registreras? + en massa rejk på 50k händer varannan vecka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

får skatta i vilket fall ju? spelar ju ingen roll på vilket konto vinnsten registreras? + en massa rejk på 50k händer varannan vecka

 

nu förstår jag ingeting

 

och kan alla sluta snacka om raken! tror ni på allvar att dom bryr sig om raken på dom här nivåerna? dessutom kan man väl räkna med att alla röd nickade proffs antagligen har en hyffsat bra rakeback deal

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu förstår jag ingeting

 

och kan alla sluta snacka om raken! tror ni på allvar att dom bryr sig om raken på dom här nivåerna? dessutom kan man väl räkna med att alla röd nickade proffs antagligen har en hyffsat bra rakeback deal

Alla red pros har 100% rakeback + $35 i timmen som standard, så raken är deras minsta bekymmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...