HSvensson Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 har ett jobbigt problem, min SvSklient laggar sönder i Vista, den sparar inga inställningar (så som sortera efter blinds, dölj fulla bord etc etc).. Man måste även ställa in inställningarna på borden VARJE gång man öppnar ett nytt bord, fruktansvärt störigt... Fotnot är att första gången jag instllerade datorn var det RedBet som laggade och SvS som flöt, men nu andra gången är det tvärtom Vore as nice om någon har nåt vettigt tips! Citera
Ferna Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Vet inte varför det laggar, men det där med inställningarna är ju så på SvS.. Jag menar samma som Crappy Citera
HSvensson Postad 23 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Vet inte varför det laggar, men det där med inställningarna är ju så på SvS.. ????? ja, inställningarna är så, men måste ställa in det varje gång ... förstår inte riktigt ditt inlägg om jag skall vara ärlig Citera
Crappy Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 På svs sparas ju i inte några inställningar allas? Varenda gång man öppnar klienten, eller öppnar ett nytt bord måste man väl gå in i inställningar och göra sina privata inställningar? Åtminstonde är det så för mig Citera
HSvensson Postad 23 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2008 På svs sparas ju i inte några inställningar allas?Varenda gång man öppnar klienten, eller öppnar ett nytt bord måste man väl gå in i inställningar och göra sina privata inställningar? Åtminstonde är det så för mig Va? Måste du? Det har inte behövts för mig, du menar Inget ljud, visa inte vinnande händer etc? Det har ju funkat perfekt innan, hur orkar ni med att ha det sådär? =/ Citera
Crappy Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Va? Måste du? Det har inte behövts för mig, du menar Inget ljud, visa inte vinnande händer etc? Det har ju funkat perfekt innan, hur orkar ni med att ha det sådär? =/ Ja, vill minnas att "inte visa..." var en inställning som sparades, men chat sparas inte, osv Men av flera skäl orkade jag faktiskt inte med svs Så det blev Betway Citera
bananuz Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Jag kör Vista och SvS flyter perfekt. Citera
HSvensson Postad 23 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Jag kör Vista och SvS flyter perfekt. Ja, men det gjorde det för mig också efter första installationen och istället RedBet som laggade, nu är det tvärtom. Vore nice om du testade installera en annan BOSS klient, om du pallar? Citera
Hittapengarna Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Kan iaf säga för mig och från de allra flesta att man endast behöver ställa in bordsinställningar en gång och aldrig mer. Det sparas i klienten - chat bubblor, ljud, visade vunna händer osv sparas. Skulle aldrig orkat fixa de varje gång jag sätter mig. Och för dig som upplever lagg med Vista, samma hände mig när jag köpte min nya laptop. Fick ändra till Windows Classic utseende för att det skulle flyta på normalt. Tror det beror på datorns grafik kapacitet. Citera
HSvensson Postad 24 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Äntligen! Har testat att avinstallera det flera gånger, men inte anpassad avinstallation; dvs det låg några filer och störde sig...tog bort ALLTID och nu funkar det, as skönt Citera
bananuz Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Ja, men det gjorde det för mig också efter första installationen och istället RedBet som laggade, nu är det tvärtom. Vore nice om du testade installera en annan BOSS klient, om du pallar? Hade missat det här, men det verkar ju ha löst sig för dig ändå Citera
Recommended Posts