OzzzaJa Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 gl i framtiden till alla er sjuka jävlar som debatterar för fold ^^ Det var det jag menade med att jag inte fattade nåt, folk "levlade" (hatar uttrycket, snälla sluta med det ) så jävla stenhårt så till slut vet man ju inte om det verkligen är nån stolle där ute som var seriös när dom skrev fold... sämsta tråden, men rolig Citera
kharma Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Haha! Alla driver med alla! Men allvarligt talat så skulle jag lägga fyrtalet alla gånger. Det finns ju faktiskt en hand som slår dig. Citera
Opteron Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Skoj om man kommer in som ren nybörjare på det här forumet och tror att man ska lära sig poker i handanalysdelen Citera
gEeWhiZm8 Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Jag må ha haft inslag av ironi i mina tidigare poster!Men i slutändan så tycker jag att handen spelar sig självt. Självklart _kan_ man hitta folden. Jag tycker frågan är lite; vill ni aldrig få in pengarna utan absoluta nötterna? Absolut aldrig? Jag menar; har ni någon gång gått all in före floppen överhuvudtaget? Har ni någon gång synat med K hög färg? Har ni någon gång fått ett mellanset och synat någons all in på flopp? Eller tryckt all in, i samma eller liknande lägen. Ontopic; som spelad. Jag kommer aldrig att hitta folden i denna situation. Om jag träffar ett fyrtal och min motståndare får in en färgstege; ja då ger jag bort ett inköp helt enkelt. Det finns för många händer jag slår här. Förresten vet jag inte vad "levlar" betyder, men kan bara gissa att det är nån långsökt utveckling utav "lol" -> "lewl" -> "levl" ? Synonymt med oseriös. -edit- Förresten framgår det inte ens om han är Big blind eller Small blind. Om han är i Small blind så blir det ju en helt annan story. Då är han inte alls lika bunden att syna. (Pot commitment) så stört bra Citera
killerwolf Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 fi fan, den där sexyterran e grym fisk, skall genast deposita på ipoker och nötförsälja hela dagarna till honom.... sure win Citera
ampixo Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Vi är på såg hög level nu alltså. Är inte säker på om sexyterrans senaste meddelande var en level eller inte. Var det seriöst så sjönk han i mina ögon. Var det en level så är han närmast genialisk. Citera
nikkokick Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 this --- borde döpt tråden till "fold flop?" istället så folk inte hade behövt göra bort sej. fold finns inte. inte på nån gata. ni som säger annat är nog bara inte vana med att spela HU. jag hade kunnat syna ner i samma sits med tpgk typ. La bara upp den för att visa ett jävla gay beat, som står ut i mängden eftersom det är från just HU, där sällan sånt här händer på par är nuts. gl i framtiden till alla er sjuka jävlar som debatterar för fold ^^ Varför lägger du upp en hand som inte skulle få diskuteras? Vakna upp killen, det här är ett forum. Vad gör vi här om inte diskuterar? Hade du döpt tråden till "fold flop?" så hade du gjort bort dig själv! "Fold river?" vore isåfall mer passande. Och by the way, om fold inte finns på nån gata så undrar jag vart du spelar och vad du nickar! För om du aldrig foldar så lycka till att spela mot mig säger jag bara Citera
mr-flow Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Varför lägger du upp en hand som inte skulle få diskuteras? Vakna upp killen, det här är ett forum. Vad gör vi här om inte diskuterar? Hade du döpt tråden till "fold flop?" så hade du gjort bort dig själv! "Fold river?" vore isåfall mer passande.Och by the way, om fold inte finns på nån gata så undrar jag vart du spelar och vad du nickar! För om du aldrig foldar så lycka till att spela mot mig säger jag bara Snälla utmana honom på en match. Citera
jkkman Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Snälla utmana honom på en match. Ja, snälla snälla snälla snälla utmana honom på en match. 2k händer på NL1k HU? Skulle vara kul som fan att se. Citera
KingCosmoKramer Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Ärligt talat, jag har INGEN aning om vem som levler och vem som inte gör det. Citera
f0rtress Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Ja, snälla snälla snälla snälla utmana honom på en match. 2k händer på NL1k HU?Skulle vara kul som fan att se. Den här tråden är sjuk. En match vore dock riktigt kul att se. Citera
killerwolf Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 han är upp på mig hittills... 450$.. men jag väntar på mitt AA pre, jag vet ju att jag kommer få action med det när jag väl får min hand....mumma.. bara jag inte får 456 floppen då måste jag bet-folda KAN JAG FÅ FLOPPA NÖTTERNA NÅN GÅNG PÅ FISKFAN???????? 200 händer utan en nöt... omg. Citera
sexyterran Postad 24 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2008 wtf blev jag precis utmanad på grudgematch? stod f.ö mellan att lägga tråden i Handanalys (vilket förstås var fel) och typ Resultat. båda känns lite luddiga. blö blö mitt nick e väl ingen hemlis på ipoker längre så antar att jag kommer få vad jag förtjänar Citera
dekutree Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 han är upp på mig hittills... 450$.. men jag väntar på mitt AA pre, jag vet ju att jag kommer få action med det när jag väl får min hand....mumma.. bara jag inte får 456 floppen då måste jag bet-folda KAN JAG FÅ FLOPPA NÖTTERNA NÅN GÅNG PÅ FISKFAN???????? 200 händer utan en nöt... omg. Alltså. Du kan ju inte bara spela absoluta nötterna, du kommer bli överkörd av en tänkande spelare, jag tror du får se över hur fan du spelar. Citera
JimmyRare Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Varför synar du hans flop raise? Vill man bara inte få in degen så fort som möjligt på denna flop? Citera
f0rtress Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 wtf blev jag precis utmanad på grudgematch? stod f.ö mellan att lägga tråden i Handanalys (vilket förstås var fel) och typ Resultat. båda känns lite luddiga. blö blö mitt nick e väl ingen hemlis på ipoker längre så antar att jag kommer få vad jag förtjänar Vad nickar du? Citera
Urban57 Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Du får väl en badbeat bonus om det var på Ipoker nätverket...och det måste ju kännas underbart... Citera
pablosebbe Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Du får väl en badbeat bonus om det var på Ipoker nätverket...och det måste ju kännas underbart... Det förändrar ju allt. Nu lutar jag faktiskt mer åt att stacka av. Citera
jkkman Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Den här tråden gör mig snurrig Citera
sturedenstore Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Vi har ju en bra hand, bra för image om inte annat att visa att man inte börjar vika ner sig allt för enkelt, när han sett dig syna ner här så kommer han nog tveka innan han skjuter tom på nästa river imo. Citera
icecoldwind Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Visst kan man hitta en fold om motståndaren är supertight, jag har självt foldad fyrtal, fast det var i Omaha. Gjorde en tråd om det här förut, bara att leta upp för den intresserade. Frågan här är dock om det finns badbeatbonus eller inte? Finns det det så är det ju en enkelt syn och inget att fundera över. edit la in länk till tråden jag nämnde http://pokerforum.nu/forum/pot-limit-omaha/49550-plo-1-2-folda-4tal-mot-rivershove.html Citera
sTARVIN89 Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 HAHAHHAAH fyfan va skön tråd , solklart att man foldar TT på den floppen, enda möjliga fi kan ha när han trycker river är väl färgstege? har ni inte lärt er något av dan glimne? plx... för mkt fisk i poker Citera
Recommended Posts