PafPoker Postad 19 November , 2010 Rapport Share Postad 19 November , 2010 Ongame skickar varje morgon mail till samtiga operatorer om de haft nagon som brutit mot policyn. Operatoren far da maila ett standardmail till spelaren med en uppmaning/varning forsta gangen, 24-timmarsbanning andra gangen och sedan eskalerande straff. Hur respektive skin kommunicerar nya policyn till sina spelare far ni fraga respektive skin om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 November , 2010 Rapport Share Postad 19 November , 2010 Asså mina ongamebord är som fullringar men bara 5 platser på,mao tar dom för stor plats och HUDen överlappar och har sig. Går det ändra? Hur löser man HUDen? finns det något bra program att modda så det blir enklare att multitabla? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 1 December , 2010 Rapport Share Postad 1 December , 2010 I spelarlistan i turneringslobbyn så har en del spelare en grön stjärna till vänster om sitt namn. Vad fan betyder den stjärnan egentligen? /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 1 December , 2010 Rapport Share Postad 1 December , 2010 På Paf är det spelare som har vunnit turrar/kommit långt i Paf-kläder, som McMunken som vannn PPC, samt Maggan och Ola. Annars kan det vara anställda som spelar som bounties, på Bet24 t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 1 December , 2010 Rapport Share Postad 1 December , 2010 Ok, så det behöver inte betyda ett skit med andra ord. Det kan vara vilken tomte som helst /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 19 December , 2010 Rapport Share Postad 19 December , 2010 Regga på Betsson för ett par dagar sedan för ett nytt tappert försök att överleva ongame riggen. Har dock problem med att öppna bord. Efter jag slängt upp mina vanliga 8bord, och sedan stänger ner ett par för att öppna några nya, så blir borden bara svarta, med deras logga, typ som borden ser ut först när det laddar när man öppnar ett nytt. Men inget bord kommer upp, det går ej att stänga det bordet eller öppna nya efter det. Så jag måste med andra ord stänga hela klienten och börja om på nytt, alt. sitta och grinda mindre bord än tänkt. Supporten visste ju så klart inget. Så tänkte höra om någon mer råkat ut för det här? Att ongame klienten plötsligt stänger ner är ju ett vanligt problem, som händer då och då. Men detta händer typ direkt varje gång, och har aldrig haft samma problem på annan skin som bp,betsafe,eurobet m.m. Nån som är lite mer datorintresserad som kan komma på något lokalt problem som kan tänkas ge detta symptom? Har nyuppdaterade flash&java, rensat cookies m.m. Känns inte som man kan göra så mkt mer, oder? - Jimbolito. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Woarda Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 Hej, jag registrerade pokerkonto hos betfair. Enligt opr och sharkscope var mitt nickname redan i bruk, men det gick ändå att registrera och spela utan problem. Men jag vill ju inte trackas med så dåliga resultat som det nicket redan hade:P Kan det kontot raderats ur systemet tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seriks Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 Regga på Betsson för ett par dagar sedan för ett nytt tappert försök att överleva ongame riggen. Har dock problem med att öppna bord. Efter jag slängt upp mina vanliga 8bord, och sedan stänger ner ett par för att öppna några nya, så blir borden bara svarta, med deras logga, typ som borden ser ut först när det laddar när man öppnar ett nytt. Men inget bord kommer upp, det går ej att stänga det bordet eller öppna nya efter det. Så jag måste med andra ord stänga hela klienten och börja om på nytt, alt. sitta och grinda mindre bord än tänkt. Supporten visste ju så klart inget. Så tänkte höra om någon mer råkat ut för det här? Att ongame klienten plötsligt stänger ner är ju ett vanligt problem, som händer då och då. Men detta händer typ direkt varje gång, och har aldrig haft samma problem på annan skin som bp,betsafe,eurobet m.m. Nån som är lite mer datorintresserad som kan komma på något lokalt problem som kan tänkas ge detta symptom? Har nyuppdaterade flash&java, rensat cookies m.m. Känns inte som man kan göra så mkt mer, oder? - Jimbolito. så har det alltid varit på ongame, har varit på supporten ett antal gånger. Spelar man över 9 bord så riskeras det att klienten viker sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rajrajrippe Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 jag fick 48 timmars ban på betsafe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 3 Mars , 2011 Rapport Share Postad 3 Mars , 2011 Går det att flytta Notes samt få med färgmarkeringarna om man bytt skinn? Försökt kolla men icke icke. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hawg Postad 5 Mars , 2011 Rapport Share Postad 5 Mars , 2011 Dear xxxxxx Thank you for contacting Betfair. Please be advised that the network provider 'ongame' has changed their policy. There is no restriction on which tables you are allowed to sit at. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 5 Mars , 2011 Rapport Share Postad 5 Mars , 2011 Går det att flytta Notes samt få med färgmarkeringarna om man bytt skinn?Försökt kolla men icke icke. På Mac klienten finns det i fil som heter "playernotes" Kanske det finns nått liknande på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PafPoker Postad 28 Mars , 2011 Rapport Share Postad 28 Mars , 2011 Planerad downtime i Ongame / Paf Spade Poker 29 mars Med start 04:00 och varar upp till 10 timmar, men troligen klart tidigare. MTT och SnG kommer fasas ut någon timme före 04:00 / Dont shoot the messanger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 1 Juni , 2011 Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 OnGame har ju bytt till ny programvara igen. Bara jag som har problem med att den typ laddar ner hela programvaran varje gång man startar, så klienten oftast tar 10-15 minuter att öppna? Barnsjukdom som försvinner när OnGame är nöjda med nya programvaran? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiskpatte747 Postad 1 Juni , 2011 Rapport Share Postad 1 Juni , 2011 OnGame har ju bytt till ny programvara igen. Bara jag som har problem med att den typ laddar ner hela programvaran varje gång man startar, så klienten oftast tar 10-15 minuter att öppna? Barnsjukdom som försvinner när OnGame är nöjda med nya programvaran? Hade samma problem. Senaste dagarna har det dock fungerat fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Skulle importera lite omaha-sessioner men nu är alla HHs som bortblåsta, nån som vet? Låg tidigare i c:/user/... appdata/p5/pafspadepoker/hand histories men den mappen är helt tom nu. Har obv. satt inställning till "Visa dolda filer". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Skulle importera lite omaha-sessioner men nu är alla HHs som bortblåsta, nån som vet? Låg tidigare i c:/user/... appdata/p5/pafspadepoker/hand histories men den mappen är helt tom nu. Har obv. satt inställning till "Visa dolda filer". C:\Users\username\P5JavaClientSettings\handhistory Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Tyvm, sir! Meh. Hade visst köpt smallstakes-verren och nu var det en session plo200 jag skulle importera. Upgrade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 3 December , 2011 Rapport Share Postad 3 December , 2011 Någon som vet ifall ongame ändrat så två stycken kan spela på samma IP i samma MTTs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eastfeet Postad 3 December , 2011 Rapport Share Postad 3 December , 2011 Någon som vet ifall ongame ändrat så två stycken kan spela på samma IP i samma MTTs? Det är möjligt, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts