two_aces Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 När det gäller siffror för borden som visas i lobbyn, Avg pot, Plr/Flp och H/hr, hur många händer baseras dessa på, någon som vet? Vad jag sett verkar det inte vara jättemånga händer, det kan ändras ganska mkt på kort tid. Någon som vet vad som gäller på andra sidor, och vad är egentligen rimligt, jag vet inte. Citera
LuckyStar5.1 Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Postad 21 Oktober , 2008 När det gäller siffror för borden som visas i lobbyn, Avg pot, Plr/Flp och H/hr, hur många händer baseras dessa på, någon som vet? Vad jag sett verkar det inte vara jättemånga händer, det kan ändras ganska mkt på kort tid. Någon som vet vad som gäller på andra sidor, och vad är egentligen rimligt, jag vet inte. Inte bara det utan det skiljer enormt mellan olika pokerrum. Antingen måste en del mygla med % spelade floppar och av. potts. eller så kan man räkna olika sätt?!?! Jag har oxå undrat över detta ! Citera
Slasktratt Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Postad 21 Oktober , 2008 Det finns tyvärr ingen standard för detta. Alla räknar olika så man får känna efter lite själv vad siffrorna betyder. Citera
two_aces Postad 21 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2008 Frågan är om det är info som sidorna kan tänka sig att ge ut eller om det är nån slags företagshemlighet (om nu någon ftp-rep. skulle läsa detta). Kolla ni andra mkt på denna statistik vid table-selection eller går ni bara på spelarna vid bordet? Citera
sneakycastro Postad 22 Oktober , 2008 Rapport Postad 22 Oktober , 2008 Kolla ni andra mkt på denna statistik vid table-selection eller går ni bara på spelarna vid bordet? Skulle vilja säga att vissa spelare vid ett givet bord skapar ett gynnsammare spel än andra. Dvs. att ett bordsstatistiken är en funktion av spelarna. Själv brukar jag sortera efter avg. pot och kika vilka som spelar och sedan bestämma mig om jag ska sätta mig. Citera
Recommended Posts