TheCop Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Hej! Är det någon som vet hur man gör om man vill flytta över hela sin rulle från SS till FTP? Man kan ju sätta in max 600dollar med Visa o 1000dollar med Neteller... Har en rulle på otroligt mkt mer.. Har sökt om ökade gränser, med nekats... Inte lätt att börja spela på en ny site då inte! Vafan skall jag göra, någon? Citera
kraclob Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Låter jätte konstigt imo. Med korrekt inskickat ID osv borde du få en neteller dep på minst 10k imo. Vad sa dem när du frågade om ökad insättning? Citera
rymz2008 Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Ge mig ditt inloggningsnamn och lösenord på den gamla respektive nya siten så ska jag se vad jag kan göra. Mvh Citera
kraclob Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Ge mig ditt inloggningsnamn och lösenord på den gamla respektive nya siten så ska jag se vad jag kan göra. Mvh Men sluta trolla din jävla fisk. Citera
JensNi Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Ge mig ditt inloggningsnamn och lösenord på den gamla respektive nya siten så ska jag se vad jag kan göra. Mvh Shit, många som e trötta på dig. Har hållt mig kall, men nu går de inte. Du hoppar runt och sabbar varje ny tråd. Beter dig som ett riktigt mongo. Och på din fråga, så precis som han sa där uppe så skicka in ID handlingar och sånt så ökar dem. Citera
kraclob Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Shit, många som e trötta på dig. Har hållt mig kall, men nu går de inte. Du hoppar runt och sabbar varje ny tråd. Beter dig som ett riktigt mongo. Heh, hade exakt samma tanke som dig. Observerat idioti efter idioti och nu var det fan nog. Citera
greywolf Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Hej! Är det någon som vet hur man gör om man vill flytta över hela sin rulle från SS till FTP? Man kan ju sätta in max 600dollar med Visa o 1000dollar med Neteller... Har en rulle på otroligt mkt mer.. Har sökt om ökade gränser, med nekats... Inte lätt att börja spela på en ny site då inte! Vafan skall jag göra, någon? SS likamed Svenska Spel gissar jag? köp dollar av någon mot cash/bankdeg är väl lättaste i guess. Citera
kravmärkt Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Ge mig ditt inloggningsnamn och lösenord på den gamla respektive nya siten så ska jag se vad jag kan göra. Mvh haha Citera
JensNi Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Heh, hade exakt samma tanke som dig. Observerat idioti efter idioti och nu var det fan nog. Ellerhur. Inte 1 eller 2 ggr. Utan de e varje tråd man läser i. Jag skriver inte så ofta men läser typ allt. Överallt ser man hans avator följt av ett meningslöst inlägg Citera
kraclob Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 haha Och du undrar varför folk tror du är minderårig? Citera
TheCop Postad 20 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Tack för alla snabba svar. Det verkar lösa sig angående insättningen.. Kan fära över en större summa pengar med hjälp av internetbank eller bank på telefon.. NU TILL EN ANNAN FRÅGA! ÄR DET VÄRT ATT SPELA PÅ EN SITE DÄR MAN KANSKE ÅKER PÅ ATT BETALA SKATT? HUR STOR ÄR DEN CHANSER TROR NI? Spelat en del på FTP det senaste och KLIENTEN ÄR JU HELT UNDERBAR!!! Citera
kravmärkt Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Och du undrar varför folk tror du är minderårig? (; Citera
TheFool Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Tack för alla snabba svar. Det verkar lösa sig angående insättningen.. Kan fära över en större summa pengar med hjälp av internetbank eller bank på telefon.. NU TILL EN ANNAN FRÅGA! ÄR DET VÄRT ATT SPELA PÅ EN SITE DÄR MAN KANSKE ÅKER PÅ ATT BETALA SKATT? HUR STOR ÄR DEN CHANSER TROR NI? Spelat en del på FTP det senaste och KLIENTEN ÄR JU HELT UNDERBAR!!! Staten och Skatteverket lägger kanske inga massiva resurser på att ta fast folk som spelar poker siter som inte är skattefria, men det är ändå inte att föredra. Speciellt eftersom att lagstiftningen kring poker och skatter är ytterst speciell. Det verkar inte vara några småsummor det rör sig om(utgår från din första post)? Men sure, chansen eller risken, beroende på hur man ser det, är nog runt en sådär 2,078 % att du åker fast enligt mina beräkningar. Citera
Bluwajt Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Har du inkomst på annat håll så är väl chansen minimal att du skulle åka fast. Lever du på det så är den väl lite större, men fortfarande minimal så länge du inte cashar massa live så skv får upp ögonen för dig. Citera
kraclob Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 (; Tänk på det The Fool skrev + att du kan få minst dubbelt så bra RB på något EU skin, sen kan det vara värt ändå pga fisk(?) och vettig klient. Citera
Juggler Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Tagit bort en massa trams, skärpning. Citera
Rebonius Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Postad 21 Oktober , 2008 Verkar dumt att ha hela rullen på FTP istället för att casha in det på högräntekonto. Citera
stenarn Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Postad 21 Oktober , 2008 Gå via Moneybookers. Tror du får bättre växelkurs där också. Citera
Recommended Posts