Cleburne2 Postad 19 Oktober , 2008 Rapport Postad 19 Oktober , 2008 Jag ber om ursäkt för att jag skapade ett nytt användarkonto, men jag försökte med "kontakta oss" på startsidan för ett gäng dagar sen och det verkar inte ha funkat. Kan en snäll moderator vara vänlig nog att häva min ban? Och så radera självklart detta konto. Tack på förhand. Cleburne Edit: Skulle självklart helst ha tagit detta via PM, men antingen är jag en idiot eller så saknas PM-funktionen för nyregistrerade konton. Citera
gdaily Postad 19 Oktober , 2008 Rapport Postad 19 Oktober , 2008 Fixat: Orsaken till att nya användare inte kan PMa är att vi har haft ett jävla problem med spammuppar på siståne, som vi nu håller på att bygga ett litet verktyg för. Citera
Cleburne Postad 19 Oktober , 2008 Rapport Postad 19 Oktober , 2008 Fixat: Orsaken till att nya användare inte kan PMa är att vi har haft ett jävla problem med spammuppar på siståne, som vi nu håller på att bygga ett litet verktyg för. Tackar ödmjukast. Citera
Recommended Posts