Emilio Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Du kan rätt lätt göra 80k på sportsbetting på ett par månader genom varians. Sportsbetting är ju nästan omöjligt och har svårt att tro att du skulle vara vinnande i längden. pokern har generellt sätt större marginaler om man är duktig. Om du vill spela får du läsa på lite. Folk är lite kaxiga i den här tråden om att du inte fattar blabla men sanningen är att många har varit lika okunniga i början dom också. Citera
Ängeln17 Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Stängt tråden då den inte är en spelberoendetråd utan ...... jag jag vet inte vad jag ska kalla den. Till OP: I denna del avhandas enbart SPELBEROENDE. Citera
gdaily Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Om du bara var 10% seriös i företag/arbetslöshetstråden så är du helt enkelt för korkad för att hålla på med spel. Seriöst. Och det säger jag med all välmening. Citera
Recommended Posts