Gå till innehåll

Hjälp med uttag@pokerstars


alen_923

Recommended Posts

Tja allesammans

 

sitter här och är lite små grinig när jag kollar på pokerstars utbetalningsmetoder.. Det är så att jag vunnit runt 70$ på freerolls och sit n go men nu när jag funderar på hur jag ska ta ut pengarna så verkar det inte vara allt för simpelt direkt.

 

Mitt problem är nog att jag började från 0$, altså har jag inte satt in nått på pokerstars tidigare vilket gör att jag inte kan använda mig av mitt visa kort... direkt banköverföring vore ju klockrent men då har vi ett nytt problem, överföringen stödjer inte svenska banker.

Det enda alternativet jag har är att få pengarna på en check som enbart kan lösas ut i SEB banken, har tyvärr ingen sån i stan, Plus att det är 15 dagars väntetid:shock:

Så någon intelligent jävel som har nått förslag på hur jag ska göra :-) ?

 

tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså du måste typ sätta in pengar först för att kunna ta ut?

Kan du inte sätta in typ $10 med VISA då? Och sen ta ut allt?

Eller går det inte?

 

Känns som bästa lösningen, det gör ju det hela mycket säkrare än att köra banktransfer där du måste skriva in kontonummer och sådär.

 

Notera följande dock:

 

VISA (Visa is only available if you have made at least one purchase with a CFT eligible VISA and your cashout to VISA is from $100 to $2,000). Cashouts to VISA will be automatically converted by PokerStars from USD into the currency of the most recent CFT eligible VISA deposit.

 

Blir väl $30-nånting du får sätta in beroende på exakt summa du har på kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alenkoja,

 

direkt banköverföring vore ju klockrent men då har vi ett nytt problem, överföringen stödjer inte svenska banker.

 

Det ska gå alldeles utmärkt att ta ut till ditt bankkonto, välj 'Uttag via wire transfer'. Kommer upp som alternativ om du väljer att göra ett uttag på $50 eller mer (vi hoppas inom snart kunna erbjuda denna uttagsmetod för så lite som $10).

 

Eller får du något felmeddelande när du gör detta? Skriv i så fall till support@pokerstars.com och bifoga ett screenshot så ska vi undersöka detta.

 

Det enda alternativet jag har är att få pengarna på en check som enbart kan lösas ut i SEB banken, har tyvärr ingen sån i stan

 

Notera att checken ställs ut på SE-banken, det betyder inte att du inte kan lösa in den i andra banker (dock så kan de ta en serviceavgift).

 

Hör av dig till oss om du behöver ytterligare hjälp så ska vi göra vårt bästa för att du ska kunna få ut dina pengar.

 

EDIT:

 

Den möjligheten finns inte tyvärr :-(

 

Detta ska också vara tillgängligt, som sagt skicka ett mail till oss och beskriv problemet närmre så ska vi undersöka det.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alenkoja,

 

 

 

Det ska gå alldeles utmärkt att ta ut till ditt bankkonto, välj 'Uttag via wire transfer'. Kommer upp som alternativ om du väljer att göra ett uttag på $50 eller mer (vi hoppas inom snart kunna erbjuda denna uttagsmetod för så lite som $10).

 

Eller får du något felmeddelande när du gör detta? Skriv i så fall till support@pokerstars.com och bifoga ett screenshot så ska vi undersöka detta.

 

 

 

Notera att checken ställs ut på SE-banken, det betyder inte att du inte kan lösa in den i andra banker (dock så kan de ta en serviceavgift).

 

Hör av dig till oss om du behöver ytterligare hjälp så ska vi göra vårt bästa för att du ska kunna få ut dina pengar.

 

EDIT:

 

 

 

Detta ska också vara tillgängligt, som sagt skicka ett mail till oss och beskriv problemet närmre så ska vi undersöka det.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

 

 

Tack så mycket för hjälpen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...