FinskeFisken1 Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Hejsan Jag och en kompis tänkte starta ett litet bettingprojekt nu sådär på hösten. Vi sätter in 100€ var på någon/några sidor och bettar på fotboll, NHL och eventuellt andra sporter, typ basket. Några frågor: Vila sidor är bra att betta på (generellt sett bra odds, bra utbud etc)? Hur många olika sidor borde vi fördela vår lilla BR på? Hurdana BR-krav bör man följa i dylika bettingprojekt? Jag funderade själv på kring 30-50 "inköp", alltså 30-50 gånger största summan man satsar på ett enda bet. Helt ute och cyklar? Var kan jag hitta bra tips och information om NBA-matcher? Har hört att man kan hitta fina basket-bets men vet 0 om sporten själv.. Kan man alls hoppas på hyfsad ROI från detta projekt? Hoppas inte på att bli miljonär men vill gärna gå upp i nivå och kanske tjäna en slant. Är detta ens möjligt med så små pengar och hårda BR-krav? Vi utgår ifrån att jag och min partner har hyfsad koll, förutom vad gäller basket då... Tack på förhand för svar från insatt folk, Mvh betmaster Citera
mikj Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Att tjäna pengar genom att ha bättre koll än marknaden är svårt. Föreslår sportstrading istället. http://www.sportstrading.nu Citera
Cyntax Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Pinnacle är bättre än Betfair! Oddsen ser ut att vara lite högre på Betfair, men deras provision på 5% gör att Pinnacle är bättre. Betsson tar "bara" 4% i provision? Citera
Recommended Posts