Gå till innehåll

Bettingprojekt


Recommended Posts

Hejsan

 

Jag och en kompis tänkte starta ett litet bettingprojekt nu sådär på hösten. Vi sätter in 100€ var på någon/några sidor och bettar på fotboll, NHL och eventuellt andra sporter, typ basket.

 

Några frågor:

 

Vila sidor är bra att betta på (generellt sett bra odds, bra utbud etc)? Hur många olika sidor borde vi fördela vår lilla BR på?

 

Hurdana BR-krav bör man följa i dylika bettingprojekt? Jag funderade själv på kring 30-50 "inköp", alltså 30-50 gånger största summan man satsar på ett enda bet. Helt ute och cyklar?

 

Var kan jag hitta bra tips och information om NBA-matcher? Har hört att man kan hitta fina basket-bets men vet 0 om sporten själv..

 

Kan man alls hoppas på hyfsad ROI från detta projekt? Hoppas inte på att bli miljonär men vill gärna gå upp i nivå och kanske tjäna en slant. Är detta ens möjligt med så små pengar och hårda BR-krav? Vi utgår ifrån att jag och min partner har hyfsad koll, förutom vad gäller basket då...

 

Tack på förhand för svar från insatt folk,

 

Mvh betmaster

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...