sammejao Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Hallå, Jag är ganska ny på detta forum och tänkte höra ifall det finns intresse för en pokerdagbok. Lite stats: Bankrulle: 500 euro Nivå: Nl20 euro Orsak till dagbok: *Bättre disciplin? *Utvecklas? Om det inte finns intresse så känns det lite meningslöst o börja skriva Citera
Orrarah Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Ae kör på kommer bli den bääästa dbn asså svääär:lol: Citera
Myt4z Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Pröva med att börja skriva och kolla om du får ut ngt utav det. Inte värre än att du stänger dbn om det visar sig att den inte ger ngt. Citera
sammejao Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Pröva med att börja skriva och kolla om du får ut ngt utav det. Inte värre än att du stänger dbn om det visar sig att den inte ger ngt. yes, jag provar nog om ett tag.. är lite busy atm Citera
LobL Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Mycket flashbackare som hittar hit, det är ett steg i rätt riktning Sammejao! GL! Citera
sammejao Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Mycket flashbackare som hittar hit, det är ett steg i rätt riktning Sammejao! GL! Hah, jo jag kände att det inte räcker att bara hålla till på FB Finns det några lömska jävlar som man ska akta sig för här? Citera
LobL Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Skriv gärna vad du spela/vart/mål/tidigare resultat osv! Citera
Snusarn Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Jag ska vara ärlig och säga att jag inte tror det finns något vidare intresse för ännu en microlimitsdagbok, men hjälper det dig själv så go for it. Citera
Burning Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Håller på med ett projekt där jag har i princip samma förutsättningar som dig i nuläget, kör 30-inköpsregeln och skottar då jag har 20 inköp för nivån ovanför. Så ska bli kul att följa en på samma nivå. Vem når NL50 först? Citera
sammejao Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2008 Skriv gärna vad du spela/vart/mål/tidigare resultat osv! yes, jag updaterar så fort jag kommer hem från lumpen.. ett par h Citera
sammejao Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2008 Jag ska vara ärlig och säga att jag inte tror det finns något vidare intresse för ännu en microlimitsdagbok, men hjälper det dig själv så go for it. Okej jag kanske startar en, så får väl folk komma in o läsa om dom vill.. Citera
sammejao Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2008 Håller på med ett projekt där jag har i princip samma förutsättningar som dig i nuläget, kör 30-inköpsregeln och skottar då jag har 20 inköp för nivån ovanför. Så ska bli kul att följa en på samma nivå. Vem når NL50 först? Vad ligger din BR på nu då? Det som kanske triggar mig mest är att tävla med nån.. tävlingssinne utan dess like.. Citera
Recommended Posts