Gå till innehåll

Elov1 @ Redbet 0.05/0.10


elov

Recommended Posts

  • Svars 181
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Igår satt jag och googla efter pokerartiklar, efter ett tag hittade jag en artikel om MM som var mycket intressant (ångrar att jag inte sparade den).

 

Efter det fick jag mig en rejäl tankeställare, jag måste måste verkligen ta tag i det.

 

Därför väljer jag att plocka ut alla pengar på RB och lägga ner pokern fram till den 1:a. Jag och kompisen ska sätta oss ner och spåna på regler för våran bankrulle.

Anledningen till varför vi drar igång den 1:a är för att det är ny månad samt att polarn har fått cash då att sätta in!

 

Jag har redan några mål som jag ska uppfylla!

 

1. Att föra resultat från nu när vi börjar och framåt

2. Att inte gula en ända gång under 2009!

 

Ses den 1:a, troligtvis blir det CG lir då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag letat fram alla mina böcker jag köpt sen jag började lira poker, lite roligt att man lirat i typ 4 år och har fortfarande inte läst igenom en ända bok som jag har:P.

 

Nu är det ändring på det och alldeles nyss drog jag igenom första kapitlet i Sklanskys bok "Lär dig spela som proffsen" :)

 

Unde 2009 ska jag vara en vinnande spelare med en bra relation till moneymanagement!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag letat fram alla mina böcker jag köpt sen jag började lira poker, lite roligt att man lirat i typ 4 år och har fortfarande inte läst igenom en ända bok som jag har:P.

 

Nu är det ändring på det och alldeles nyss drog jag igenom första kapitlet i Sklanskys bok "Lär dig spela som proffsen" :)

 

Unde 2009 ska jag vara en vinnande spelare med en bra relation till moneymanagement!

 

Lycka till med läsningen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Därför väljer jag att plocka ut alla pengar på RB och lägga ner pokern fram till den 1:a. Jag och kompisen ska sätta oss ner och spåna på regler för våran bankrulle.

Anledningen till varför vi drar igång den 1:a är för att det är ny månad samt att polarn har fått cash då att sätta in!

 

Haha du klarade inte av att hålla dig många timmar. Ser att du redan är igång o spelar HU igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe, man blir ju så sjukt taggad när man läser Sklansky och kikar på FT från Poker VM:P, drog in €50 och lirade lite €30 sittar HU, tog alldeles nyss ut de €50 jag drog in och har €140 kvar på kontot=)

 

Ok, jag förstår det..det blir väl alla? ;)

 

Men bestäm nu en gång för alla att du ska inte sätta in mer, du kan spela men inte sätta in mer denna månad. Denna innebär att du nästan måste lira på låga nivåer i förhållande till rullen, annars för du ju skylla dig själv om du gular, då blir det inget mer lir :P

 

Vad sägs om det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, jag förstår det..det blir väl alla? ;)

 

Men bestäm nu en gång för alla att du ska inte sätta in mer, du kan spela men inte sätta in mer denna månad. Denna innebär att du nästan måste lira på låga nivåer i förhållande till rullen, annars för du ju skylla dig själv om du gular, då blir det inget mer lir :P

 

Vad sägs om det?

 

det återstår och se:P, det seriösa liret börjar inte förränden 1:a nästa månad:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är verkligen stor, snart får det bli den 1:a så man får dra igång :)

 

Har spånat på en del regler och har kommit fram till ett par som jag så småningom kommer posta här, troligtvis längre fram när det börjar närma sig.

 

Det har dock inte varit helt lugnt med poker ändå, har ju varit så sjukt sugen på att lira SM på SvS så jag tog chansen häromdagen i ett kval. Det kvalet slutade lyckligt =)

 

En 183:e plats i Unibets SM, vad blir det för plats i den här turneringen?, jag hoppas på topp 10 :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår frågade flickvännen vad jag hade hittat på för regler den här gången. Efter att jag berättat skrattade hon lite och frågade hur länge det varade den här gången.

 

Jag sa då till henne att den här gången kommer det verkligen gå.

 

Då säger hon åt mig att om jag inte klarar det den här gången så ska hon personligen spärra alla mina pokerkonton :P

 

Snacka om att jag måste ta hant om min BR den här gången, dock så känner ja att det kommer gå nu, jag har fått nog av insättningar från mitt privatkonto!

 

Oerhört taggat på den här omstarten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår frågade flickvännen vad jag hade hittat på för regler den här gången. Efter att jag berättat skrattade hon lite och frågade hur länge det varade den här gången.

 

Jag sa då till henne att den här gången kommer det verkligen gå.

 

Då säger hon åt mig att om jag inte klarar det den här gången så ska hon personligen spärra alla mina pokerkonton :P

 

Snacka om att jag måste ta hant om min BR den här gången, dock så känner ja att det kommer gå nu, jag har fått nog av insättningar från mitt privatkonto!

 

Oerhört taggat på den här omstarten

 

Hoppas det funkar nu då, bara du inte är FÖR taggad ... =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...