Gå till innehåll

Cardrunners vs Deuces Cracked

Recommended Posts

Postad

Tycker mig ha sett en sådan tråd, men fann den inte tyvärr. Hänvisa mig dit om den finns eller fortsätt här om inte.

Om man är nybörjare på NL vilken av dessa sidor är bäst? Eller är dem likvärdiga? Vad skiljer dem åt? Vilka är fördelarna resp nackdelarna ?

Postad
DC har mycket bättre instruktörer och högre kvalitet.

Jag har inte sett på ngra DC - filmer, men tycker att Cardrunners har bra kvalitet på flera filmer. De har bl.a. en serie om hur man krossar microlimit NL som kanske skulle komma till hjälp i detta fall...

Sen tittar jag mest på filmer som dessa för att få tips om hur jag ska lära mig "tänka" och utveckla mitt eget spel, inte för att leka copycat...

Postad

CR har mycket bättre instruktörer och högre kvalitet. Är du en ralibird eller gillar se Krantz och Whitelime spewa på midstakes så rekommenderar jag DC.

(De har definitivt bra filmer de med men jag är bara lite trött på allt tjat om att DC ska vara så mycket bättre.)

Postad

"CR har mycket bättre instruktörer och högre kvalitet." Vilka då? Tycker nästan alla deras filmer är likadana (har iof inte kollat på några månader) och dom motiverar och förklarar sina spel väldigt dåligt jämfört med DC.

Postad
Om man lirar HU sng och lite HU CG, vilken sajt rekomenderar då?

Vilka stakes lirar du? CR har en rätt bra instruktör som har gjort en del serier, dock mest videos kring NL100-200

Postad
Vilka stakes lirar du? CR har en rätt bra instruktör som har gjort en del serier, dock mest videos kring NL100-200

Ok perfekt. Lirar mest hu sng men tänkte börja med cg också. Blir la NL100 eller NL200 jag kommer börja på, har inte bestämt mig än :S

Postad
Ok perfekt. Lirar mest hu sng men tänkte börja med cg också. Blir la NL100 eller NL200 jag kommer börja på, har inte bestämt mig än :S

Okej, vad jag vet så har de inga HU SNG-videos. Men deras HU CG filmer var väldigt lärorika/sevärda imo.