EmWi Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Tycker mig ha sett en sådan tråd, men fann den inte tyvärr. Hänvisa mig dit om den finns eller fortsätt här om inte. Om man är nybörjare på NL vilken av dessa sidor är bäst? Eller är dem likvärdiga? Vad skiljer dem åt? Vilka är fördelarna resp nackdelarna ? Citera
pablosebbe Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 DC har mycket bättre instruktörer och högre kvalitet. Citera
Illvillja Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 DC har mycket bättre instruktörer och högre kvalitet. Jag har inte sett på ngra DC - filmer, men tycker att Cardrunners har bra kvalitet på flera filmer. De har bl.a. en serie om hur man krossar microlimit NL som kanske skulle komma till hjälp i detta fall... Sen tittar jag mest på filmer som dessa för att få tips om hur jag ska lära mig "tänka" och utveckla mitt eget spel, inte för att leka copycat... Citera
Jakelamotta Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 CR har mycket bättre instruktörer och högre kvalitet. Är du en ralibird eller gillar se Krantz och Whitelime spewa på midstakes så rekommenderar jag DC. (De har definitivt bra filmer de med men jag är bara lite trött på allt tjat om att DC ska vara så mycket bättre.) Citera
pablosebbe Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 "CR har mycket bättre instruktörer och högre kvalitet." Vilka då? Tycker nästan alla deras filmer är likadana (har iof inte kollat på några månader) och dom motiverar och förklarar sina spel väldigt dåligt jämfört med DC. Citera
Castro Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Vilka pokerinstruktörer tycker ni är bäst? Mina favoriter är: Sbrugby, CTS, och Raptor från CR och Krantz från DC Citera
pablosebbe Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Vilka pokerinstruktörer tycker ni är bäst? Mina favoriter är: Sbrugby, CTS, och Raptor från CR och Krantz från DC FoxwoodsFiend, Joe Tall och har för mig att Gordo hade någon bra PLO-film på CR. Citera
HughHefner Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Om man lirar HU sng och lite HU CG, vilken sajt rekomenderar då? Citera
skaz Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Om man lirar HU sng och lite HU CG, vilken sajt rekomenderar då? Vilka stakes lirar du? CR har en rätt bra instruktör som har gjort en del serier, dock mest videos kring NL100-200 Citera
HughHefner Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Vilka stakes lirar du? CR har en rätt bra instruktör som har gjort en del serier, dock mest videos kring NL100-200 Ok perfekt. Lirar mest hu sng men tänkte börja med cg också. Blir la NL100 eller NL200 jag kommer börja på, har inte bestämt mig än Citera
skaz Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Ok perfekt. Lirar mest hu sng men tänkte börja med cg också. Blir la NL100 eller NL200 jag kommer börja på, har inte bestämt mig än Okej, vad jag vet så har de inga HU SNG-videos. Men deras HU CG filmer var väldigt lärorika/sevärda imo. Citera
bananuz Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 DOGISHEAD på DC är jävligt bra. Han har bara gjort några stycken dock. FWF och KRANTZ på DC riktigt bra förstås. Citera
Recommended Posts