Displeased Postad 28 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2008 Tack så mycket! Ja, nu har det vänt ordentligt. Lyckades ta mig ur helvetes veckorna men måste vara bättre förberedd nästa gång. Nu vet jag ju iaf att även jag kan förlora pengar på sng, kortsiktigt iaf. Ja, tänka sig... Världens sämsta MTT spelare lyckades med bedriften att spela finalbord igår det var riktigt härligt faktiskt!! Citera
jkkman Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 Nice att höra att det gått bra för dig. När man spelar som en åsna och springer som en känguru så är det skönt att höra om andra som haft det tugnt och lyckats vända trenden! Citera
Displeased Postad 28 November , 2008 Författare Rapport Postad 28 November , 2008 Hansson goes pro Nja, jag har mer eller mindre lagt ner pokern... Håller ju på att mörda nån varje gång jag har en dålig kväll Fast i dessa ekonomiska finanstider är det ju förstås bra att hålla formen uppe så att man kan dra in lite $ när man inte orkar jobba Citera
Recommended Posts