DemoLajter Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 Undrar bara om någon har samma problem som jag. Vill sätta in $50 från MB till FTP för att sedan ta ut mina tillgångar därifrån. men detta verkar för mej vara en total omöjlighet. När man trycker på knappen "Fortsätt till säkerhetssidan" så ska ett fönster eller flik till MB så man får skriva in lite uppgifter antar jag? Jag har nemligen inte fått upp denna sida en enda gång. har provat att stänga av pop-up stopp o sånt men utan resultat. Det enda derfas utsökta support säger är att jag ska gå til EAGAMES hemsida och söka efter issues popup blockers. Detta är faan det dummaste jag nånsin har hört. Från en av världens populäraste pokersidor tycker man kanske att supporten BÖR vara kompetent?? Någon som har eller har haft samma problem och vet hur man löser det så kan ni ju skriva det här + söka jobb på FTP support. jobbet blir garanterat erat... :evil: :evil: :evil: Hyffsad på stavning BTW?? Citera
jo_ocke Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 jag anv MB och spelat på FTP. kör du Firefox eller? Har inte haft samma problem som du nämligen. Citera
Maruzi Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 hatet mot ftps support är stor här på forumet. kan ju alltid testa från en annan dator ? Citera
DemoLajter Postad 13 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 13 Oktober , 2008 Nej inte fire fox. har inte provat på annan dator men ska göra de. Återkommer imorn med svaret på mailet ja skickade till dom idag Citera
DemoLajter Postad 14 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2008 Det enda dom säger ät att dom hänvisar mej till EAGAMES för att identifiera mitt problem. Men någon hjälp får jag inte... Citera
Recommended Posts