Gå till innehåll

Aussie millions 2009


Lundmark

Recommended Posts

inte uppdaterat något vidare senaste dagarna, mycket pga jag jobbat heltid. det jag har spelat har inte gått bra minus 2.5-3k$ sen storvinsten, tills idag :-D . Spelade 1k$ turneringen på ongame och 50rebuyen på stars. åkte ur ongame turneringen med öppet + 1 överkort. stars turneringen gick väldigt bra och jag kunde efter 6 timmars spel vinna ! första priset var på 8364$. hade även köpt 50% i 500krs turneringen som han gick och vann, så 10k kr där också :-D . nu sovaaa

 

Grymt, grattis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 138
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

stort grattis till alla vinster du plockar hem. är du självlärd turneringsspelare? vad ska du göra för pengarna du dragit in? mtp att du skrev att du tänker hålla dig till low/midstakes trots storklonken. verkar dock som du inte kunde hålla det helt eftersom du lirade $1k-turneringen. litet skott förmodar jag eller satellit? lycka till i fortsättningen o håll hårt i slantarna så kommer du gå hela vägen :)

 

 

 

tackar :-D

jag antar att jag är en självlärd turneringspelare, har inga direkta planer på vad jag ska göra med pengarna förutom att köpa en ny bil som ska kosta 50-60k. Ska väl försöka få in det mesta på ett bra räntekonto. 1k$ på ongame valde jag att skotta pga det oerhört fina värdet. Sh deepstack med väldigt mycket sattelit spelare känns nästan som ett måste att spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dåligt med uppdateringar igen... spelade i söndags, och gick runt 3.5k$ +. Jag vann en 100$ pl turnering på stars med 60 pers med som gav 2.2k$ och sen gick jag till finalbordet i ongames 100k$, kom in som delade etta på ft, men med ongames lotto struktur och 5/5 förlorade all in åkte jag som 6a och fick 3.7k$. Har även hunnit med att tilta bort 10k kr på svs cg... Idag blir det mtts på stars och ongame.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Första dagen på jullovet idag ! Har inte skrivit någonting på ett tag, jag spelar oerhört lite när jag jobbar heltid. Men nu ska det bli ändring på det. Spelade en del söndags turneringar igår och det gick bra till slut. Jag vann ongames 320$ sattelit till Aussie millions som går 18-24 Januari. Det var bara 36 pers med så det var en del över värde på 14k paketet. En väldigt lång och väldigt jobbig hu, eftersom 2an fick 0 :shock: . Men fick till slut vinna all in pre med TT mot AK och det var över :-D . Kom även till finalbordet i en 100$ på stars 100k$ garanti. Det var oerhört segt med 12 pers kvar och det tog ungefär 1.5h innan det blev finalbord. Väl där fick jag 22 och A6 som bäst innan jag ställde in 9bb med 77, shaundeeb syna med ak o flopen kom qjt så var det över. Fick strax över 4k$ för 7e platsen. Hade även en jättestack i millen ett tag men hade en del ostäm och slaska bort en del så kom 600 nånting. Börjar jobba den 8 Januari igen och under ledigheten är tanken att jag ska spela oerhört mycket. Någon mer som ska till Aussie millions får gärna skriva. Undrar även om det behövs visum för att besöka Australien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Landade här i Melbourne natten till igår efter en lång men ändå skön flyg resa. Det var 50 personer som skulle med vårt flyg som inte fick komma med vilket betydde väldigt mycket plats för oss. Gjorde inte så mycket första natten vi kom hit, kollade in poker rummet och sen gick vi och la oss. Igår spelade både jag och garp 1.6$ turneringen, gick inte spec bra för någon jag åkte efter 6h spel med 77 mot AQ. Men det var en vid varje bord som var en bounty spelare som man fick 1k$ om man slog ut vilket jag gjorde :-D . Jag limpa 44, flopen kommer 46T d ligger 300 i pott o bounty spelaren ställer 1.8k först ut från sb, jag ställer mina 4k o får då en till syn av en spelare som täcker mig, bounty spelaren visar upp AT och den andra spelaren 46. Idag kommer en polare och hans tjej som är ute och reser och var i Australien just nu så det passa perfekt att dem kommer förbi här. Lyckades jobba in gratis hotell åt dem genom att slänga in en dubbel säng på vårat hotell rum. Idag har jag inte mycket planerat, ska kanske spela 1250$ satten idag, ska nog även boka in en Australien open match.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...