Shahin86 Postad 15 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 Jag vet Tell me more? Känner inte igen nicket (= Imorgon släpps PRO 2009. Blir stor grind med polarna, hoppas det ska vara grymt. Verkar bli en lunch med Othello också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 Ditt kök, 2 månader sen, enough? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 hahahah, ajuste, mr jimmy, fattar inte hur jag kunde glömma, var klubbvärd som lurade mig lite (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 vilken klubb är du värd för doktorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 vilken klubb är du värd för doktorn? Har väl aldrig riktigt varit det, men det va bra nära! Allt var klappat och klart för en klubb i hässleholm men vågade inte, det var precis samtidigt som grebbestad. Klubben är tom registrerad men inte en hand är spelad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vurra Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Vurra Reg.datum: feb 2005 Inlägg: 1 skööööööööööööönt första:lol: aa måste va sån scammer (= Måste man bli hånad för man precis lärt sig stava Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2008 en riktig jävla dröm att du startat en db igen shahin följde den du hade innan slaviskt...å denna ska följas lika hårt=) Gl m8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 19 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2008 Skönt o uppfylla en mans drömmar (= Gejmat mycket PRO senaste dagarna och flickvännen överraskade mig och kom upp till sthlm så varit snålt med tid för dagboken och poker. Idag ska hon va hos sin släkt så äntligen tid o spela (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krite69 Postad 19 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2008 Skönt o uppfylla en mans drömmar (= Gejmat mycket PRO senaste dagarna och flickvännen överraskade mig och kom upp till sthlm så varit snålt med tid för dagboken och poker. Idag ska hon va hos sin släkt så äntligen tid o spela (= PRO? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 19 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2008 PRO? Livets mening. Pro Evolution Soccer.(Tv-spel) Det har precis kommit ett nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 19 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2008 Det förkortas PES och inte PRO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2008 Det förkortas PES och inte PRO. Att bli satt på plats av pokerfidde sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 19 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2008 Det förkortas PES och inte PRO. Nej, alla coolingar säger PRO, PES är det ickeälskare säger.. Så de så (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 25 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2008 Bump! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 25 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2008 Bump! Hej hej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 25 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2008 Vad håller shahin på med........ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 25 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2008 Ryggskott i en vecka, imorgon skriver han högskoleprovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 25 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2008 Ryggskott i en vecka, imorgon skriver han högskoleprovet. Vem har han mutat för att få göra det dagen efter alla andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 25 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2008 Vem har han mutat för att få göra det dagen efter alla andra? Jaja, jag orkar inte hålla reda på det där längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 25 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2008 Howdy. Har fått betala för mina hårda grindveckor med enormt ryggont som jag inte haft på över 2 år. Den är brutal, kan inte sitta eller ligga ner mer än 5 minuter utan o få så ont så jag måste skrika. Fått lite el/strömliknande grejer på ryggen o massa tabletter men det hjälper inte om jag inte börjar träna/röra på mig mer. Lite tragiskt faktiskt att jag råka ut för det här som 20, är ju ett par år för tidigt. Samtidigt fick jag litet magsår och stor huvudvärk o förkylning så semestern i sthlm blev inte så nice där i slutet iaf (= Nu är jag tbx i Malmö och mår helt okej iaf, får tbx ryggonten när jag sover mer än 4-5h, brist på blodcirkulation. Som sagt... måste börja röra på mig mycket mer! Som kompensation får ni den första officiella bilden på mr and mrs 86! (= (Bild rån maskerad ikväll) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 25 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2008 asså, inga bra gjucka-leder för stunden då antar jag =) krya på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 31 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Sjukt bra drag här, det är jag o blondinbella som delar på hela sveriges läsare tror jag. (= Varit väldigt seg med updates, men glömde säga i mitt förra inlägg att min dator pajade i sthlm så den är på lagning så lånar tjejens när hon kommer hem från plugget. Vi är båda lite datafreaks så hinner inte spela så mkt som jag vill (= Ikväll såg den jäveln på Bond utan mig så fick datorn hela kvällen iaf vilket var skönt. Spelet flyter på ganska bra efter downswingen och det är ju ganska skönt. Tyvärr har inte ryggen låtit mig spela mer än kanske 45 min på raken utan o ge mig stora besvär. Trodde det skulle hjälpa med träning o jag antar att det gör det på lång sikt men inte just nu. Går runt som ett sär o gör massa ryggövningar hela dagarna hehe. Som extrabonus erbjuder jag dagens läsare på gratis karmapoäng, free of charge. http://www.hjalposshjalpaandra.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 http://www.hjalposshjalpaandra.se/Emma Andersson blir jätterik? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Roligt att de säger "pengar som sedan kan skänkas till olikas hjälporganisationer som..." Vi kan, men vi vill inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 10 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2008 God dag dagbok. Länge sen sist, men min ryggont nådde en punkt där jag inte kunde stå/ligga/sitta så hade inte så många alternativ kvar på vad jag ska göra. Fick åka till Sthlm o besöka läkare och gå på farsans boot camp för o förbättra ryggen. Det var trist när den var bra i 2-3 dagar men sen kom tbx o gjorde mer ont än någonsin. Nu har jag mått bra i ett par dagar och ska hem imorgon till Malmö igen eftersom tjejen fyller år. Hade gärna stannat kvar här ett tag till egentligen eftersom farsan inte låter en slarva med träning/kost osv men får fokusera o inte åsna mig så ska den hålla sig i schack. Gällande pokern har jag spelat till o från mest i småsessioner och plussat relativt bra. Någon som vet hur bra såna här saker som vibrerar/tränar magen utan att man rör sig är? Låter lite lat nu men man måste ju se om de finns en genväg först.. Börjar bli för tjock och dne är enkel o ha på sig när man spelar (= Har spelat ett textbaserat onlinespel som är väldigt roligt och beroendeframkallande men mer långsiktigt. Vill gärna ha med mig över 50 spelare för o spela det nästkommande 2 månader. Kommer skriva info om spelet och hur man ska göra och allt i ett inlägg om ett par minuter, det är riktigt skoj som sagt men kräver väl en 15 minuters läsning för o förstå allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts