Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Goddag

Jag har bara en undran om det är overall mycket tomtar på 24h? Mest intresserad av att höra om 0.25/0.50€ FL och högre limits, även om NL borden runt samma limits.

Många tomtar på Omaha borden också?

(hittade ingen tråd om detta)

Tack i förväg

* Lite RP - QoS *

Postad

Körde 24h i höstas och då var det mycket "tomtar" all ins hit och dit med mellanpar... Sedan körde jag reloaden och har även börjat köra staffpoker och jag måste säga att MAKEN TILL TIGHTA BORD har jag aldrig sett.

Alltså Paradise poker känns ju som löst jämfört med 24h numera (ok något överdrivet :))

Men något har helt klart hänt på 24h, bra mycket mer spelare numera, och bra mycket tightare än förut. 24hs rykte som fishy kan vi nog ta kål på nu va?

Postad
Körde 24h i höstas och då var det mycket "tomtar" all ins hit och dit med mellanpar... Sedan körde jag reloaden och har även börjat köra staffpoker och jag måste säga att MAKEN TILL TIGHTA BORD har jag aldrig sett.

Alltså Paradise poker känns ju som löst jämfört med 24h numera (ok något överdrivet :))

Men något har helt klart hänt på 24h, bra mycket mer spelare numera, och bra mycket tightare än förut. 24hs rykte som fishy kan vi nog ta kål på nu va?

Skämtar du?

Jupp, tightare än för några månader sen men fortfarande gott om generösa tomtar, även om man inte ser några all-in med mellanpar.

Postad

nar ni letar efter tomtar sa finns det en mkt generos fisk

han ar den storsta tomten pa hela b2b/24h

vill ni ha pengar skall ni satta er vid hans bord

han har t.o.m. ett passande namn

leta efter:

ubersanta

FY FAN VILKEN TOMTE!

Postad
nar ni letar efter tomtar sa finns det en mkt generos fisk

han ar den storsta tomten pa hela b2b/24h

vill ni ha pengar skall ni satta er vid hans bord