el_kryddo Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Några tyska fans som gjort denna. Det läskigaste är att Manowars riktiga videos inte är mycket bättre. Ibland skulle det nog behövas lite mer självdistans inom hårdrocken... Citera
Klyka Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Ibland skulle det nog behövas lite mer självdistans inom hårdrocken... Det är ju just det de har... Citera
brainslicer Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Ähh, idag känns det som vi fortsätter på den utstakade hårdrocks linjen med lite finsk-svenskt samarbete Citera
Dead-Inside Postad 23 Januari , 2009 Rapport Postad 23 Januari , 2009 @ Ovan. Anette är suget. Enda bra av "nya" Nightwish jag hört är Amaranth. Riktigt bra låt det, men resten är tyvärr skräpet. Och då älskar jag gamla Nightwish. Edit: Lika bra jag stoppar in Amaranth också. Helt okej video: Citera
brainslicer Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 @ Ovan. Anette är suget. Enda bra av "nya" Nightwish jag hört är Amaranth. Riktigt bra låt det, men resten är tyvärr skräpet. Och då älskar jag gamla Nightwish. Edit: Lika bra jag stoppar in Amaranth också. Helt okej video: Är väl ingen nw fan heller men gillar min låt bättre dock va din video vackrare Lets go classical. Musik kan knappast bli mycket vackrare än en skrikande fiol som vrider sig i plågor: Vanessa Mae Contradanza Storm Toccata Fugue Citera
omalley Postad 14 Februari , 2009 Rapport Postad 14 Februari , 2009 Lite prestationsångest över titeln men jag postar bra videos, thats it Denna är kul: Citera
jello Postad 14 Februari , 2009 Rapport Postad 14 Februari , 2009 dansen, ökenporren och pk-budskapet gör denna video till tidernas bästa. inte minst dansen. Citera
Saint_Bjorn Postad 14 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2009 Skämmigt om alla missat de här Citera
brainslicer Postad 24 Februari , 2009 Rapport Postad 24 Februari , 2009 Rykande färsk... Godhead: Hero högre kvalite + donwload + behind the scnenes på officiella sidan: http://www.godheadhero.com/ Citera
brainslicer Postad 27 Februari , 2009 Rapport Postad 27 Februari , 2009 En annan rykande färsk, gratis även den(iTunes) Jonatha Brooke - "What You Don't Know" Citera
brainslicer Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 mera TV musik...två gamlingar som blev reborn i bättre versioner i varsin tv-serie Terminator 2X21 # Donald, where's your trousers? # BSG All Along the Watchtower Season 3 soundtrack Citera
niceguyhank Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Tyvärr en censurerad version, men fortfarande fantastiskt bra. Citera
brainslicer Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 Japansk anime bump, 2 intro låtar men i deras original versioner, går ju inte att låta bli att gilla japanskt MELL - Red Fraction (Black Lagoon opening) Eiko Shimamiya - Higurashi no Naku Koro ni (When They Cry opening) Citera
Basen Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 They live by night. Möcke, möcke fin video. Citera
brainslicer Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 They live by night. Möcke, möcke fin video. de där gav då 80tals vibbar, rysliga sådana Mer Japansk, bra musik i anime/tv-serier verkar vara en aldrig sinande källa därborta. DVD Promon för Kara no Kyokai 1-7 Kalafina - Oblivious live version där om man inte står ut med anime http://www.youtube.com/watch?v=A84QBrNBFJY Citera
KungKroon Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 grattis, sju sidor skit +1 (utom mitt bidrag) Citera
heltoker Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 " frameborder="0" allowfullscreen> Citera
brainslicer Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 Promo för The Guild säsong 3 1,7 miljoner views på 3 dagar... must be hot edit: och inte bara det: till nr1 på chartsen med en gång (trots liksom dr horrible tillgänglighet legalt) Cult web series tops iTunes chart http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/8214023.stm A music video by the creators of cult web sitcom The Guild has gone straight to number one in the UK iTunes chart, beating Black Eyed Peas and Beyonce. Citera
Recommended Posts