inho Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Någon mer som spelade Deepstack turneringen på prima ( 50K ) där folk kunde köpte in sig runt bubblan på turneringen...? Citera
inho Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2008 ja det va helt stört. det va runt 7-8 pers som köpte in sig när det va 37 pers kvar och hand for hand mode. haha, tillslut lyckades jag hamna 38 : de efter en riktigt lång bubbla och inga pengar. Riktigt segt faktist och managern kunde inte göra något och inget annat tycktes hända då folk mejla heller.. Citera
Teddybear Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Tveksamt om detta kvalificerar som en vanlig fråga Citera
zebra73 Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Spelar folk fortfarande på microgaming ??? Har inte satt min fot där sen dem "uppgradera" till nya klienten. Så ger du mig ännu en anledning till att aldrig sätta min fot där igen, fan jag som fullkomligt älska gamla Prima Lite OT jag vet men va fan . Hade krävt ett vettigt svar från sajten ifråga och dessutom krävt nån form av kompensation, så får det naturligtvis inte gå till helt sjukt ju. Citera
cG_ Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Spelar folk fortfarande på microgaming ???Har inte satt min fot där sen dem "uppgradera" till nya klienten. Så ger du mig ännu en anledning till att aldrig sätta min fot där igen, fan jag som fullkomligt älska gamla Prima Lite OT jag vet men va fan . Hade krävt ett vettigt svar från sajten ifråga och dessutom krävt nån form av kompensation, så får det naturligtvis inte gå till helt sjukt ju. primas senaste uppdate är ingen större skillnad emot GAMLA klienten, iaf inte i miniview =) Citera
Recommended Posts