Gå till innehåll

Primas 50K , vad händer!!!?


inho

Recommended Posts

ja det va helt stört. det va runt 7-8 pers som köpte in sig när det va 37 pers kvar och hand for hand mode. haha, tillslut lyckades jag hamna 38 : de efter en riktigt lång bubbla och inga pengar. Riktigt segt faktist och managern kunde inte göra något och inget annat tycktes hända då folk mejla heller..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar folk fortfarande på microgaming ???

Har inte satt min fot där sen dem "uppgradera" till nya klienten.

Så ger du mig ännu en anledning till att aldrig sätta min fot där igen, fan jag som fullkomligt älska gamla Prima :(

 

Lite OT jag vet men va fan .

 

Hade krävt ett vettigt svar från sajten ifråga och dessutom krävt nån form av kompensation, så får det naturligtvis inte gå till helt sjukt ju.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar folk fortfarande på microgaming ???

Har inte satt min fot där sen dem "uppgradera" till nya klienten.

Så ger du mig ännu en anledning till att aldrig sätta min fot där igen, fan jag som fullkomligt älska gamla Prima :(

 

Lite OT jag vet men va fan .

 

Hade krävt ett vettigt svar från sajten ifråga och dessutom krävt nån form av kompensation, så får det naturligtvis inte gå till helt sjukt ju.

 

primas senaste uppdate är ingen större skillnad emot GAMLA klienten, iaf inte i miniview =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...