Gå till innehåll

chatt


aiken

Recommended Posts

hehe,jo men så sant som det är sagt!

 

varför pokerstars stänger av den med typ 5 spelare kvar vore fortfarande kul att veta!

 

För att en person har gått allin innan dig , Dvs Person 1 gick allin då kan ingen på bordet skriva mer. Tills någon synar hans allin och det kommer en flop. Då kan du börja skriva igen. Du får läsa vad folk skriver

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att det är en sattelit nära itm, chatten stängs om jag inte minns helt fel.

 

Det verkar vara så, men i så fall är det den mycket dålig hållning av stars då man ena gången helt tar avstånd från spelarna och säger att vår enda funktion är att agera dealer, för att vid nästa tillfälle agera närmast maniskt moraliskt, för nog är väl spelarna gamla nog att kunna prata själva (läs spela). Denna form av punktmarkerad "etik" blir sällan den bästa.

 

Att förflyttas i en MTT och inte veta vad som finns på bordet då 8 spelare har gömda stackar (om någon behöver koka kaffe skiter jag i men jag de tar fan inte med sig chipsen dit), eller att som 20bords grinder kunna stänga av sökmöjligheten för andra, är knappast heller något som är till gagn för nöjesspelare, för det är ju rimligen de senare som inte vet vilken knapp de ska trycka på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...