schlibbe Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2008 Fick ett tips från en polare att Unibet har dealar för Live turneringar i Spanien på 60% tillbaka för Spanska spelare. Vet ni om de anordnar liknande dealar för oss "svennar"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2008 Vet inte om jag förstår vad du menar men det finns ett par rakeback sidor som har ca. 60% rb till Unibet spelare. Ang livetourneysen vet jag inte vad du syftar på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schlibbe Postad 11 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 att man får rakebacken i form av buy-ins till Live turneringar istället. t.ex såg jag att om man vill spela EPT så måte man rakea 15.000 för ett 9.200€ paket. Bara undrar om man kan få denna dealen i Sverige med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sokrat3s Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Eller så fixar du en deal genom en av alla som erbjuder SuperVip eller vad de kallar det på Unibet så får du pengar att göra vad du vill med istälelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Tilläggas kan ju att Unibets sk 60% är 40% eller möjligen 50% då det dras någon administationsavgift någonstans. Men ni kan ju låtsas att det är 60% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Tilläggas kan ju att Unibets sk 60% är 40% eller möjligen 50% då det dras någon administationsavgift någonstans. Men ni kan ju låtsas att det är 60% Dom har 30-50% (på grossrake) nu. Men det sjunker till ca max. 40 % efter "nätverkskostnader". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Eller så köper man in sig i turren för rakebacken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Om jag skulle starta som affe och annonsera om 45%RB och dela ut 15%, tror ni någon skulle märka skillnaden? Om någon skulle börja undra så är det väl bara att säga åt honom/henne att stoppa in mer pengar i potterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Om jag skulle starta som affe och annonsera om 45%RB och dela ut 15%, tror ni någon skulle märka skillnaden?Om någon skulle börja undra så är det väl bara att säga åt honom/henne att stoppa in mer pengar i potterna? Ge inte folk idéer nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schlibbe Postad 13 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Mer info: Ma nfår 30% rakeback med.. Undrar hur deras marginal ser ut på de spelarna.. vill oxå ha 94 % rakeback.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts