Rooney Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Om 50 bi är ok vad är bra? Grattis till en fin månad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Kan bara instämma, grattis till en bra månad! Keep it up! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Standardmånad för norrlänningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Hoppas du har lirat jävligt många händer om det där inte skulle vara mer än godkänt. Om 50 bi är ok vad är bra? Grattis till en fin månad! Läste igenom förra inlägget och det lät rätt drygt. Klart jag är sjukt nöjd med månaden, rekordmånad bl.a. Uttryckte mig lite klumpigt. Har backat en del senaste fem dagarna, var väl mest därför jag var lite bitter igår. Ty! Kan bara instämma, grattis till en bra månad! Keep it up! Ty! Standardmånad för norrlänningar! +1, tror isbjörnen kan ha gett några k också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 HejHej! Halkade in i din dagbok när jag såg att du lirade ongame. Jag stoppade in några tusenlappar på ongame för ett par veckor sedan och håller verkligen med dig att spelet är väldigt annorlunda, ruggigt många överaggressiva spelare. Tänkte bara fråga om du har lust att dela med dig av vilka spelare du tycker är bäst på 2/4? Och är ditt nick outat? GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 HejHej! Halkade in i din dagbok när jag såg att du lirade ongame. Jag stoppade in några tusenlappar på ongame för ett par veckor sedan och håller verkligen med dig att spelet är väldigt annorlunda, ruggigt många överaggressiva spelare. Tänkte bara fråga om du har lust att dela med dig av vilka spelare du tycker är bäst på 2/4? Och är ditt nick outat? GL! Ongame film på pokercampus plz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Väldigt fina resultat! GG och GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 HejHej! Halkade in i din dagbok när jag såg att du lirade ongame. Jag stoppade in några tusenlappar på ongame för ett par veckor sedan och håller verkligen med dig att spelet är väldigt annorlunda, ruggigt många överaggressiva spelare. Tänkte bara fråga om du har lust att dela med dig av vilka spelare du tycker är bäst på 2/4? Och är ditt nick outat? GL! Hm, svårt. Är lite problem att hålla koll på alla regs iom att det är ganska enkelt att byta nick. Har en del notes på min stationära som jag tyvärr inte sitter på just nu. Kan återkomma om ngn dag med ett bättre svar. Nää, det är inte outat. Kan dock byta i PM om du vill. Ongame film på pokercampus plz! +1 Väldigt fina resultat! GG och GL! ty, u2! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Ongame film på pokercampus plz! Det är tänkt att det ska komma ongamefilmer från mig med tiden, dock är mitt nick inte outat ännu så jag avvaktar lite med det. Kanske kan låna konto av någon kompis och spela in med iofs, ska överväga mina alternativ, håll ut! Och Skaz, vi kan skicka nicks via PM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Hm, svårt. Är lite problem att hålla koll på alla regs iom att det är ganska enkelt att byta nick. Wat? Du menar om man byter skin då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Wat? Du menar om man byter skin då eller? Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fetto Postad 1 April , 2009 Rapport Share Postad 1 April , 2009 tjena meta(L) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts