Gå till innehåll

skaz NL$400-600 Ongame

skaz

Recommended Posts

• Svars 611
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hoppas du har lirat jävligt många händer om det där inte skulle vara mer än godkänt.

Om 50 bi är ok vad är bra? ;)

Grattis till en fin månad!

Läste igenom förra inlägget och det lät rätt drygt. Klart jag är sjukt nöjd med månaden, rekordmånad bl.a. Uttryckte mig lite klumpigt. :-P Har backat en del senaste fem dagarna, var väl mest därför jag var lite bitter igår.

Ty!

Kan bara instämma, grattis till en bra månad!

Keep it up!

Ty!

Standardmånad för norrlänningar!

+1, tror isbjörnen kan ha gett några k också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HejHej!

Halkade in i din dagbok när jag såg att du lirade ongame. Jag stoppade in några tusenlappar på ongame för ett par veckor sedan och håller verkligen med dig att spelet är väldigt annorlunda, ruggigt många överaggressiva spelare. Tänkte bara fråga om du har lust att dela med dig av vilka spelare du tycker är bäst på 2/4?

Och är ditt nick outat?

GL!:-)

Länk till kommentar

HejHej!

Halkade in i din dagbok när jag såg att du lirade ongame. Jag stoppade in några tusenlappar på ongame för ett par veckor sedan och håller verkligen med dig att spelet är väldigt annorlunda, ruggigt många överaggressiva spelare. Tänkte bara fråga om du har lust att dela med dig av vilka spelare du tycker är bäst på 2/4?

Och är ditt nick outat?

Ongame film på pokercampus plz! :-P

Länk till kommentar

HejHej!

Och är ditt nick outat?

Hm, svårt. Är lite problem att hålla koll på alla regs iom att det är ganska enkelt att byta nick. Har en del notes på min stationära som jag tyvärr inte sitter på just nu. Kan återkomma om ngn dag med ett bättre svar. :-P

Nää, det är inte outat. Kan dock byta i PM om du vill. :-)

+1

Väldigt fina resultat! :mrgreen:

GG och GL!

ty, u2!

Länk till kommentar

Det är tänkt att det ska komma ongamefilmer från mig med tiden, dock är mitt nick inte outat ännu så jag avvaktar lite med det. ;-) Kanske kan låna konto av någon kompis och spela in med iofs, ska överväga mina alternativ, håll ut!

Och Skaz, vi kan skicka nicks via PM :-)

Länk till kommentar