Bootliner Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Tjenare Plussar på pokern, inga överdrivna summor, men en del extra som e sjukt mycket värt som student. Har dock precis haft min största backdag någonsin, o de bara på ett enda bord o bara under några timmar. Backade typ 700 dollar, o det svider rätt rejält. SJUKT dålig timing, missade stora kombodrag, skumma bluffar som inte funkat etc etc och till slut ett ganska tiltat spel, dock inte överdrivet. Faktiskt förvånansvårt "otiltat" spel från min sida med tanke på hur det gick i varenda pot jag var o rota i. Nu till saken; Vad gör man efter en sån här kväll? HATAR känslan av att veta "om jag bara gått o lagt mig när jag tänkt så..". Hur bör man tänka? Vet egentligen inte vad jag är ute efter med denna tråden, kanske bara vill ha några tröstande ord av några som vet hur det känns typ. Välkommen in i min dagbok, där jag skrivit lite mer om händelsen (men inte mycket): http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/41800-bootie-koer-sitngos-men-verkar-som-det-kommer-bli-en-del-cashgame-framoever-56.html Men som sagt, uppmuntrande kommentarer och tips på hur man hanterar dessa dagar behövs just nu... Citera
Benny_81 Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Det brukar gå över efter ett par dagar. Själv brukade jag fortsätta spela ett par dagar när "tilten" satt i när jag förlorade stora summor. Det är nog inte så smart. Bättre att ta paus och sen komma igen. Citera
Haslo Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Gå och sov om du kan. Det är det bästa. DÅ kommer du vakna upp imorrn och må bättre. Om du inte är trött så sätt på nån film eller serie. Eller så går du in på typ horse eller nåt annat roligt spel och bara spelar för att det är kul. Inte för att tjäna pengar. Ta med dig minimum. Annars kan du ju se massa roliga youtubeklipp. Det brukar hjälpa. Citera
BruceBoa Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Saker jag gör för lindra tilten är, gör något du är bra på och lek det tills du känner " fan va bra jag är ". sen ba ta en ostmacka o grinda vidare, ALL IN BAAABY =D Citera
Bootliner Postad 7 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Tackar för svaren. Tiltkänslan är alltså inte så stor, den är t ex mindre än vad den är när jag åker på en bad beat på bubblan i en 10dollars sitngo. Mer känslan av at "....faaaAAAN!" som får en att må dåligt. Och sen det jobbiga att veta hur lång tid det typiskt tar för mig att grinda tillbaka det jag slängde iväg på några timmar, den e inte kul... Ligger i sängen nu iaf o läser lite random trådar här på forumet, sen blir det nog att se lite poker after dark o bara låta morgondagen förstöras totalt tyvärr... Citera
Zumsar Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Hände mig liknande för några veckor sedan. Drog ut på en löptur där jag till en början bara tiltat tänkte på hur mycket jag backat och hur mycket bättre det skulle varit om jag inte lirat den kvällen öht. När tröttheten började komma så började ilskan försvinna och jag kunde tänka lite mer klart och insåg att det hela inte var mycket att göra åt, standardsituationer liksom. Väl hemma tog jag en varm dusch, snackade lite med några vänner och drog ihop ett gäng för spel-/filmkväll. Gjorde liknande saker, inte alls relaterade till poker, i ungefär en vecka och därefter var jag sugen på poker ännu en gång och var beredd på att spela bra. Så, break i ett par dagar och gör annat än poker fungerar för mig, kan rekommenderas! Annars är ett annat tips att nöta turrar, för mig är det väldigt avtiltande oftast (motsatsen för många andra). GL, håll huvudet kallt så att du inte slänger bort mer pengar att du tvingas gräma dig dubbelt så mycket imorgon! =) Citera
Chaos Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 http://www.newgrounds.com/portal/view/439144 Citera
wallie999 Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Fysisk aktivitet är nöten. Styrketräna, spring eller någonting annat där du tar ut dig så kommer du att rensa hjärnan och få en endorfinboost som gör att allt känns lite lättare. En rejäl måltid på det så kommer du förhoppningsvis tycka att livet är rätt trevligt ändå. Citera
nizze0181 Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Spela ett gäng billiga S&G och se hur det går. Fortsätter det illa där.......dra ur sladden för dagen och ladda för en ny dag! Citera
Recommended Posts