Gå till innehåll

Min första miljon.


machinae

Recommended Posts

Jag tänkte skriva av mig lite.

Jag har spelat poker i 5 år, och levt på det i 4 år.

Jag har lyckats plocka ut ca $3k i snitt i månaden så man kan säga att jag redan har intjänat min första miljon.. men den är ju redan spenderad så att säga.

Min bankrulle har legat mellan $10k och $30k dessa 4 år, men de senaste 4 månaderna har det verkligen lossnat. Jag har gått från $20k rulle i maj till $140k idag.

Och med hjälp av dollarns uppgång så betyder det att jag nu har en miljon i rulle. Det känns superskönt, och jag kommer nog att fortsätta spela tills jag är ekonomiskt oberoende känns det som.

 

Tänkte bara berätta, för det var sjukt intressant eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte skriva av mig lite.

Jag har spelat poker i 5 år, och levt på det i 4 år.

Jag har lyckats plocka ut ca $3k i snitt i månaden så man kan säga att jag redan har intjänat min första miljon.. men den är ju redan spenderad så att säga.

Min bankrulle har legat mellan $10k och $30k dessa 4 år, men de senaste 4 månaderna har det verkligen lossnat. Jag har gått från $20k rulle i maj till $140k idag.

Och med hjälp av dollarns uppgång så betyder det att jag nu har en miljon i rulle. Det känns superskönt, och jag kommer nog att fortsätta spela tills jag är ekonomiskt oberoende känns det som.

 

Tänkte bara berätta, för det var sjukt intressant eller hur?

 

Jag har tjänat över 7 miljoner.

 

Iofs har en stor del gått bort i skatt.

Funderar på att sluta jobba om jag skulle bli ekonomiskt oberoende.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Hej.....skitkul att det går bra för dig ....tycker alltid det är kul att höra av andra att det går bra....lust att prata mera på msn....söker pokerkompisar i Timrå/sundsvall men även andra.....MSN: omitted av uppenbara skäl

 

Fantastiskt roligt. Om du ger mig adress kommer jag gärna och hälsar på, så att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...