gEeWhiZm8 Postad 15 November , 2008 Författare Rapport Postad 15 November , 2008 lol, visste inte att folk var så galna uti det här. =) nej jag har det inte på datorn ännu, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge Citera
HSvensson Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 lol, visste inte att folk var så galna uti det här. =) nej jag har det inte på datorn ännu, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge jo tydligen Citera
mr-flow Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 lol, visste inte att folk var så galna uti det här. =) nej jag har det inte på datorn ännu, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge -1 Citera
bjoelle Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 Nästa så att straffet blir att grabben blir av med sina scthekiga sm-ringar? right? Citera
Bubblan Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 lol, visste inte att folk var så galna uti det här. =) nej jag har det inte på datorn ännu, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge Hehe, sån komedi vill man inte missa! Har du vägarna förbi Luleå så är du välkommen på besök hos moi så kan vi kirra biffen! Citera
Revenge Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 Jag tycker inte detta är dugg roligt. Är detta norrlänskt humör ? Killen gjorde helt rätt med sina 9 outs + de 6 outs att träffa par. Då hade han slaktat par 3:or. Varför kalla han för fisk den största fisken är den fege norrläningen som spelar in samtal. Jag hatar golbögar som tror att polisen skulle bry sig om han vart hotad. Killen var ju inte ens otrevlig när han ringde så varför hänga ut han här ?? Norrlänningar är värdelösa spelare, lowlimit spelare hela bunten. Ägna er åt jaga istället gå fäll en älg HEROES. Citera
kravmärkt Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 Jag tycker inte detta är dug roligt. Är detta norrlänskt humör ? Killen gjorde helt rätt med 9 outs att + de 6 outs att träffa par med att slakta hans pajas par i 3:or. Varför kalla han för fisk den största fisken är den fege norrläningen som spelar in samtal. Jag hatar golbögar som tror att polisen skulle bry sig om han vart hotad. Killen var ju inte ens otrevlig när han ringde så varför hänga ut han här ?? Norrlänningar är värdelösa spelare, jävla lowlimit spelare hela bunten. well spoken highrollah Citera
popquee Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 Hehe, sån komedi vill man inte missa! Har du vägarna förbi Luleå så är du välkommen på besök hos moi så kan vi kirra biffen! se till att det händer... Citera
popquee Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 btw, bara jag som börjar fundera på om detta är en trolltråd? Citera
cobb89 Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 Jag tycker inte detta är dugg roligt. Är detta norrlänskt humör ? Killen gjorde helt rätt med sina 9 outs + de 6 outs att träffa par. Då hade han slaktat par 3:or. Varför kalla han för fisk den största fisken är den fege norrläningen som spelar in samtal. Jag hatar golbögar som tror att polisen skulle bry sig om han vart hotad. Killen var ju inte ens otrevlig när han ringde så varför hänga ut han här ?? Norrlänningar är värdelösa spelare, lowlimit spelare hela bunten. Ägna er åt jaga istället gå fäll en älg HEROES. lol... level? Citera
Bubblan Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 Jag tycker inte detta är dugg roligt. Är detta norrlänskt humör ? Killen gjorde helt rätt med sina 9 outs + de 6 outs att träffa par. Då hade han slaktat par 3:or. Varför kalla han för fisk den största fisken är den fege norrläningen som spelar in samtal. Jag hatar golbögar som tror att polisen skulle bry sig om han vart hotad. Killen var ju inte ens otrevlig när han ringde så varför hänga ut han här ?? Norrlänningar är värdelösa spelare, lowlimit spelare hela bunten. Ägna er åt jaga istället gå fäll en älg HEROES. ...Och alla män är exakt 182 cm långa... Du verkar ju vara en intelligent snubbe... Citera
cobb89 Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 Det mest komiska är ändå att han tror att vi bryr oss om den specifika handen som spelades... Citera
Bubblan Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 Det mest komiska är ändå att han tror att vi bryr oss om den specifika handen som spelades... Jo, handen har då inte jag brytt mej det minsta om. Och absolut inte kallat "uppringaren" för fisk Citera
HSvensson Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 +1. Here we go again. +1 Citera
cG_ Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 +1 jag kan också skriva +1 men palla... Citera
cobb89 Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 jag kan också skriva +1 men palla... +1 Citera
AdslVerbe Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Varför har jag fortfarande inte sagt upp prenumerationen på denna tråd? Citera
OzzzaJa Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Varför har jag fortfarande inte sagt upp prenumerationen på denna tråd? Det kan ju komma. Citera
el_kryddo Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Fyfan, jag hatar den här tråden så innerligt. Det var lite lustigt att läsa första inlägget, sen har ingenting hänt alls. Trots det är den bland de senaste inläggen hela tiden och jag min dumme fan klickar in mig gång på gång. Jag måste skaffa mig ett liv. Citera
Recommended Posts