Rebonius Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Varför är motståndaren inte bara tyst om han tycker att du är bra värde och fortsätter spela? Verkar ju vara idiotiskt att ringa upp och berätta för fisken om hur dålig han är. Jag skulle aldrig ringa upp någon som jag vill att ska fortsätta spela och berätta om vilken fisk han är. (Säger inte att du är fisk, vet inte tillräckligt mycket om din spelstil, men om fi verkade ju tycka att du var bra värde om du nu gjorde så dåliga syner) Citera
lolzor Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Varför röker man? För att man upplever ett välbehag när röken masserar lungorna? Citera
papiPope Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 HAHA, fyfan vad rolig historia! :-D Kalixbo måste fan vara sköna, haha! jodå! men kalix suger! Citera
HSvensson Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 HAHA, fyfan vad rolig historia! :-D Kalixbo måste fan vara sköna, haha! Instämmer, as skön historia Citera
Phew Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Varför är motståndaren inte bara tyst om han tycker att du är bra värde och fortsätter spela? Verkar ju vara idiotiskt att ringa upp och berätta för fisken om hur dålig han är.Jag skulle aldrig ringa upp någon som jag vill att ska fortsätta spela och berätta om vilken fisk han är. (Säger inte att du är fisk, vet inte tillräckligt mycket om din spelstil, men om fi verkade ju tycka att du var bra värde om du nu gjorde så dåliga syner) Tänk om man vore lika duktig som du! Citera
kravmärkt Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 text ett "haha" hade räckt imo Citera
MikeTime Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Tänk om man vore lika duktig som du! +1 Skön grej btw. Citera
eurythmech Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 För att man upplever ett välbehag när röken masserar lungorna? I'm with you. Citera
Silentfridge Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 lägg upp inspelningen för sjutton då. du kan ju inte bragga med att du spelat in och sen inte lägga upp Citera
Iggan Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 lägg upp inspelningen för sjutton då. du kan ju inte bragga med att du spelat in och sen inte lägga upp +1111111 Citera
pellepackad Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 vfn får du inte upp den? ja e såååå suugen på telefon... Citera
BjornL1491910513 Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 Varför är motståndaren inte bara tyst om han tycker att du är bra värde och fortsätter spela? Verkar ju vara idiotiskt att ringa upp och berätta för fisken om hur dålig han är.Jag skulle aldrig ringa upp någon som jag vill att ska fortsätta spela och berätta om vilken fisk han är. (Säger inte att du är fisk, vet inte tillräckligt mycket om din spelstil, men om fi verkade ju tycka att du var bra värde om du nu gjorde så dåliga syner) haha är du helt humorbefriad människa? Citera
jimisola Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 vfn får du inte upp den? ja e såååå suugen på ... klippte bort det ack så trista slutet på den så fantastiska starten Citera
pellepackad Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 klippte bort det ack så trista slutet på den så fantastiska starten gött att du redigerade slutet. Jag hade själv stora problem med det. Less is more..nu blev det lysande! Vem hävdade att många kockar skulle innebära äcklig soppa? Citera
SoderKrippa Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 För att man upplever ett välbehag när röken masserar lungorna? Förlösande att få skälla ut en tomte-FI i luren? I think so yeeeezzzz... /SK Citera
Krite69 Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Hahaha, missat denna... Upp med inspelningen snarast möjligt! Citera
owster Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Inte lika häftig med på samma tema: Under en session när jag blev totalt misshandlad och alla kompisar redan blockat mig på msn gick jag in i livechatten på sajten jag spelar och skrev några väl valda bokstavskombinationer som "dsgdahdfhdfsjsjsrtjsjt" för att visa mitt missnöje och avtilta mig och stängde sedan ned den. Inom 5 minuter ringer det på telefonen från skyddat nummer. Det visar sig vara pokermanager på sajten som frågar "Hur är det fatt egentligen? Jag sitter då med gråten i halsen och skäms som en hund så alla utdömningar om sajten och nätverket fastnar i ett "ööhm äääm uuum" och sedan lägger jag på. Tilten försvann..... Citera
slaskpoker Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Inte lika häftig med på samma tema: Under en session när jag blev totalt misshandlad och alla kompisar redan blockat mig på msn gick jag in i livechatten på sajten jag spelar och skrev några väl valda bokstavskombinationer som "dsgdahdfhdfsjsjsrtjsjt" för att visa mitt missnöje och avtilta mig och stängde sedan ned den. Inom 5 minuter ringer det på telefonen från skyddat nummer. Det visar sig vara pokermanager på sajten som frågar "Hur är det fatt egentligen? Jag sitter då med gråten i halsen och skäms som en hund så alla utdömningar om sajten och nätverket fastnar i ett "ööhm äääm uuum" och sedan lägger jag på. Tilten försvann..... haharättkul:-D Citera
Dead-Inside Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Inte lika häftig med på samma tema: Under en session när jag blev totalt misshandlad och alla kompisar redan blockat mig på msn gick jag in i livechatten på sajten jag spelar och skrev några väl valda bokstavskombinationer som "dsgdahdfhdfsjsjsrtjsjt" för att visa mitt missnöje och avtilta mig och stängde sedan ned den. Inom 5 minuter ringer det på telefonen från skyddat nummer. Det visar sig vara pokermanager på sajten som frågar "Hur är det fatt egentligen? Jag sitter då med gråten i halsen och skäms som en hund så alla utdömningar om sajten och nätverket fastnar i ett "ööhm äääm uuum" och sedan lägger jag på. Tilten försvann..... Sjukt jävla roligt. Citera
krissemAaN Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 Jag trodde att det skulle vara någon spionorganisation som skulle ringa upp dig när du skrev så där...att du på någotvis lyckats skriva in deras hemliga kod! =) hahaha :lol: :lol: Citera
Slasktratt Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 När kommer inspelningen upp? Hittar du inga polare? Hur länge ska vi behöva dregla liksom? Citera
Recommended Posts