Gå till innehåll

full tilts support


fulltiltsuger

Recommended Posts

Ar for narvarande i Thailand sa ni far ursakta for svenskan, da tangentbordet saknar vissa bokstaver. For ett par veckor sedan sa sparrade Full tilt mitt konto i vantan pa att jag skulle skicka in kopia pa id och kopia pa nagon rakning. Sa gjordes for en tio dagar sedan. Har sedan dess skickat massvis med mail till Full tilt da dessa pengar ar en del av min reskassa och saledes ar jag i behov av dem. Trodde inte att det skulle aventyra min resa, att spela poker pa natet, da jag upplevde Full tilt som en serios sajt. Ack va fel jag hade. Det varsta ar att jag efter ett par dagar, framforde onskemal om hur jag skulle ga tillvaga rattsligt for att komma till en losning. De har inte ens bevardigat mig med ett svar. Det ar nu 8-9 dagar sen de senast svarade ( o da sa det att arendet var skickat till sakerhetsavdelningen ) trots att jag varje dag mailat dem. Ar de nagon som kan kasta ljus pa hur jag skall ga tillvaga for att bringa klarhet i den har situation sa ar jag tacksam .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gnäll, gnäll och mera gnäll.... vafan om du nu ÄR i thailand, så hade du kopplat av och glömt detta om ett fryst konto.. DET ÄR RUTIN, deal with it !

 

... bara tänk innan ni skriver era grin poster, att ni förtjänar förmodligen att dom kollar upp era konton,

 

och du KANSKE är minderårig.. vem vet ? du KANSKE har cheath4XXaT med någon mate ?? etc etc.. vad nu kan tänkas vara... så har du förmodligen förtjänat det, och ta skiten som en kvinna/man.. och ge fan o försök whina ut här så allt ska lösas, kommer inte hjälpa ett dugg... snarare att det tar längre tid.... hoppas jag! gg no re!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gnäll, gnäll och mera gnäll.... vafan om du nu ÄR i thailand, så hade du kopplat av och glömt detta om ett fryst konto.. DET ÄR RUTIN, deal with it !

 

... bara tänk innan ni skriver era grin poster, att ni förtjänar förmodligen att dom kollar upp era konton,

 

och du KANSKE är minderårig.. vem vet ? du KANSKE har cheath4XXaT med någon mate ?? etc etc.. vad nu kan tänkas vara... så har du förmodligen förtjänat det, och ta skiten som en kvinna/man.. och ge fan o försök whina ut här så allt ska lösas, kommer inte hjälpa ett dugg... snarare att det tar längre tid.... hoppas jag! gg no re!

 

Eller så är du bara jävligt patetisk :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävligt trist när sådant där händer. Det är lätt hänt att siter med mera fuckar upp för en då och då. Särskilt när det absolut inte får hända, när man är i thailand till exempel. Du får kanske formulera dina mail bättre. Har du skickat in allt de vill ha? Mailar du till rätt mailadress? Kollat så deras mail inte hamnat i spammailen eller liknande?

 

Förövrigt kan ni ju ta och banna Jonas Hägg..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbar du kanske pa full tilt? *******. Till alla andra som kommer med negativa inlagga, jag forstar att de maste vidta sakerhetsatgarder i avvaktan pa information men jag forstar inte att det skall ta tva veckor att lasa upp ett konto nar allt de behover gora ar att verifiera att id ar korrekt och adressen stammer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nope jobbar inte på fulltilt. försökte bara hjälpa dig. vet hur irriterande sådant där är..

 

 

Han fråga om Jonas Hägg jobba på fulltilt som skrev ett meningslöst inlägg tidigare. Jonas har nog inte förstått att vi försöker hjälpa varandra på detta forum.

 

Förövrigt känns det ju ganska riskabelt att ha resekassan på sitt pokerkonto? :shock:

Hoppas att det löser sig, eller att du har polare/familj som kan stötta med pengar tills det gör det.

Svin som är i Thailand förresten, själv ska man till jobbet nu, inte avis :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jonas Hägg måste ju vara helt efterbliven! Hoppas han blir bannad!

 

Har också haft problem med Full Tilt och deras support suger hårt. Det brukar ju lösa sig med tiden, men jobbigt att de är så sega...

 

I bland är de ju dock inne här och läser poster, så har du tur kanske du får hjälp nu... Om inte kan du ju pröva att kolla/posta på 2+2 forum också.

 

http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-gambling/

 

Lycka till iaf och ha en skön resa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt svar var inte riktat till dig Emelio, jag ar tacksam for ditt inlagg och din vilja att bringa klarhet i min situation.Till m1978, haha jag ar ett svin som ar i Thailand (hoppas du trivs pa jobbet ;-) ).Har givetvis inte hela reskassan pa et pokerkonto, men en betydande del och man forvantar sig ju inte att de bara skall lasa det godtyckligt och sen strunta i att atgarda det nar man gjort det som kravs av dem. Jag menar, det skall ju inte behova ta veckor for dem att atgarda detta. Tack till alla er som tagit er tid for att besvara min forfragan. Skulle dock vara tacksam om nagon kunde besvara vart jag vander mig for att ga rattsligt tillvaga, har ingen lust att vanta till 2009 nar de pa full tilts godtyckliga support har bestamt sig for att man som kund dar fortjanar ett korrekt bemotande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej !

 

Har det inte framgatt for dig att Full tilt prioriterar andra saker an att besvara mailen fran sina kunder. Under tre veckor har jag fatt tva mail dar de skriver att mina mail ar vidarbefordrade. Hade man kunnat ha en fungerande mailkontakt med dem sa man vet vad de haller pa med och vad som hander hade jag ju inte behovt fraga pa forum hur man skall ga tillvaga. For ovrigt sa skriver jag det har aven for att upplysa andra sa att folk vet vad de har att forvanta sig av Full tilt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...